Fuso і Connexx Systems дають старим батареям від eCanter друге життя для нових можливостей

Fuso і Connexx Systems дають старим батареям від eCanter друге життя для нових можливостей

Впровадження інновацій в електричний транспорт: стратегія FUSO і Connexx Systems

Компанія FUSO, яка є частиною великого автоконцерну Daimler Truck, разом з японським лідером у галузі систем зарядки Connexx Systems, розпочне новий етап у життєвому циклі акумуляторних батарей для електричних вантажівок Ecanter. Це партнерство обіцяє не тільки значні інновації в галузі електричного транспорту, а й підвищить ефективність використання акумуляторних технологій.

У лютому цього року стартує фаза демонстраційних установок. Зокрема, перший зарядний пристрій буде встановлено на спеціалізованій зарядній станції Enepond EV, розробленій компанією Connexx Systems, що забезпечить енергією парк електричних транспортних засобів у місті Муктоф, розташованому в префектурі Кіото, Японія. Це стане важливим кроком у розвитку інфраструктури для електричних вантажівок та інших транспортних засобів на електричному приводі. Окрім цього, планується встановлення ще однієї зарядної станції на базі вантажівки Mitsubishi Fuso в Кавасакі (префектура Канагава), що повинно стати ключовим етапом у випробуваннях зарядної технології.

Перспективи комерційного запуску

Якщо тестування нових зарядних станцій пройде успішно, компанії FUSO та Connexx Systems планують запустити комерційну експлуатацію зарядних пристроїв Enepond EV вже в 2026 році. Це дозволить значно розширити доступ до екологічно чистого електричного транспорту в Японії та, можливо, в інших країнах. Розробка таких інфраструктурних рішень допоможе значно зменшити залежність від традиційних джерел енергії і стане ще одним кроком до реалізації глобальної стратегії з розвитку зелених технологій у транспортній сфері.

Демонстрація життєвого циклу Ecanter Electric Truck Демонстрація життєвого циклу акумуляторів електричних вантажівок. Ілюстрація: Mitsubishi Fuso

Ключова роль технологій переробки

Ініціатива, яку реалізують FUSO та Connexx Systems, є частиною ширшої стратегії кругової економіки компанії FUSO. Використані батареї від електричних вантажівок Ecanter після завершення їхнього терміну служби не будуть просто утилізовані. Натомість вони будуть перероблені та знайдуть нове застосування на зарядних станціях, що сприятиме більш сталому використанню ресурсів.

Для цього FUSO планує створити спеціалізовану інфраструктуру на своєму основному заводі, де проводитиметься відновлення матеріалів з використаних акумуляторів. Завдяки цьому компанія зможе не лише знизити загальну вартість електричних транспортних засобів, але й максимально використовувати матеріальні ресурси, що в свою чергу зробить перехід на електричний транспорт більш економічно вигідним для споживачів.

Завершення тестів та підготовка до комерційного запуску

Якщо тести, що розпочнуться в найближчі місяці, доведуть ефективність нової системи зарядки, це може стати важливим проривом у розвитку електричних вантажівок. Зокрема, успішна реалізація проекту дозволить значно розширити мережу зарядних станцій для електричних транспортних засобів, що стане важливим кроком до збільшення попиту на електричні вантажівки та автобуси на японському ринку.

З точки зору екологічної стійкості, цей проект має особливе значення. Система переробки акумуляторів допоможе значно знизити обсяги відходів і використання нових матеріалів, що сприятиме охороні навколишнього середовища та прискоренню переходу до безвуглецевої економіки.

Джерело: Mitsubishi Fuso (PDF)