Ера віддаленої роботи добігає кінця. Ford зобов’язує своїх співробітників відвідувати офіс чотири дні на тиждень.
Основні факти про повернення до офісу
Пандемія Covid-19 кардинально змінила робочі умови по всьому світу, змусивши мільйони працівників перебратися в домашні офіси. Однак з часом, коли ситуація стабілізувалась, компанії, зокрема Ford, ввели гібридний графік — частина робочого часу проводиться в офісі, а частина — вдома. Однак автомобільний гігант оголосив про завершення експерименту і повернення до традиційної моделі роботи.
Зміни в політиці компанії Ford
З 1 вересня співробітники Ford повинні будуть працювати в офісі чотири дні на тиждень замість попередніх трьох. Це рішення є логічним продовженням політики, яка почала реалізовуватись ще в квітні 2022 року, коли компанія вперше представила гібридний формат робочого графіка.
Як зазначила Яна Тібодо, представник Ford, «Багато наших співробітників вже працюють в офісі три або більше днів на тиждень. Ми віримо, що це дозволить нам прискорити розвиток компанії та досягти кращих результатів на ринку». Це зміцнює позицію компанії на фоні конкурентного середовища та сприяє динамічному розвитку.
Глобальні зміни та їхній вплив на співробітників
Нові правила роботи стосуватимуться більшості працівників офісу Ford по всьому світу. Хоча точні цифри не розкриваються, йдеться про тисячі співробітників. Відомо, що рішення набуде чинності з 1 вересня. Компанія оголосила зміни в середу, що є частиною стратегії модернізації робочих процесів.
Дані фінансових результатів компанії також свідчать про зміни. В першому кварталі Ford зафіксував чистий прибуток у розмірі 471 мільйон доларів, що на 64% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Цей спад відображає невизначеність у галузі та коливання економічних умов, що впливають на стабільність компанії.
Інші компанії йдуть тим самим шляхом
Ford не єдиний, хто змінює свої робочі політики в сторону повернення до офісів. У березні 2023 року компанія Stellantis також зобов’язала своїх працівників відвідувати офіси 3-5 днів на тиждень, що свідчить про загальну тенденцію на ринку автомобільної індустрії.
Ці зміни відображають прагнення великих компаній до відновлення традиційної корпоративної культури, де особисті зустрічі сприяють більш ефективній комунікації та координації між командами.
Джерело: Reuters
