CD Projekt Red обіцяє покращений досвід гри Cyberpunk 2077 на Nintendo Switch 2 порівняно з PS4 та Xbox One

CD Projekt Red обіцяє покращений досвід гри Cyberpunk 2077 на Nintendo Switch 2 порівняно з PS4 та Xbox One

Після проблем, які супроводжували запуск гри Cyberpunk 2077 на консолях минулого покоління, CD Projekt Red запевняє, що власники Nintendo Switch 2 зможуть отримати значно покращену версію гри. Розробники стверджують, що потужності нової консолі Nintendo дозволяють створити більш ефективну та продуктивну версію, порівняно з можливостями PS4 та Xbox One.

Розробка та оптимізація гри для Nintendo Switch 2

На момент випуску Cyberpunk 2077 для PS4 та Xbox One гра зіткнулася з численними проблемами продуктивності. Вихід доповнення Phantom Liberty обмежився лише серіями PS5 та Xbox, але тепер CD Projekt Red готується до випуску Ultimate Edition для Switch 2, який включатиме основну гру та всі доповнення. За словами Тіма Гріна з CD Projekt Red, компанія зосередилася на ретельній оптимізації гри для нової консолі, враховуючи нові технічні можливості Switch 2.

Особливості версії для Nintendo Switch 2

Згідно з інтерв’ю з Тімом Гріном, розробники планують досягти оптимальної роздільної здатності 1080p як у повному, так і в портативному режимах. У портативному режимі цільова роздільна здатність складе 720p. При підключенні до док-станції Nintendo Switch 2 отримає додаткову потужність, що дозволить значно поліпшити продуктивність. Однак навіть в портативному режимі, гра буде використовувати технологію Super Pample Deep Learning (DLSS) від NVIDIA для досягнення високої якості графіки та продуктивності.

Порівняння з попередніми версіями на PS4 та Xbox One

Порівнюючи нову версію для Switch 2 з випусками на старих консолях, Тім Грін підкреслив, що Cyberpunk 2077 отримав велику кількість оновлень та вдосконалень з моменту свого релізу. При розробці версії для Nintendo Switch 2 компанія CD Projekt Red використовувала ці вдосконалення, щоб покращити загальну якість гри. Розробники також зосередилися на оптимізації ігрового процесу, щоб забезпечити плавність та стабільність.

Оптимізація та компроміси у розробці

За словами Гріна, процес розробки не був простим, але розробникам вдалося знайти правильний баланс між продуктивністю та графічною якістю гри. «Нам не доводилося боротися за кожен мегабайт пам’яті, і високошвидкісні накопичувачі допомогли вирішити початкові проблеми з затримками. Це дало нам можливість зосередитися на вдосконаленні інших аспектів гри, і ми дуже задоволені результатом», — зазначив інженер CD Projekt Red.

DLSS на Nintendo Switch 2: Перший досвід

Підтримка технології DLSS (Deep Learning Super Sampling) була офіційно анонсована для Nintendo Switch 2, і CD Projekt Red стала першою студією, яка підтвердила використання цієї технології в Cyberpunk 2077 для нової консолі. За словами розробників, версія гри для Switch 2 буде використовувати спеціальну оптимізовану версію DLSS, яка враховує особливості тензорних ядер нової консолі. Технологія буде доступна у всіх чотирьох режимах роботи: як у док-станції, так і в портативному режимі, а також у варіантах з різними пріоритетами якості та продуктивності.

Очікування гравців на Nintendo Switch 2

З огляду на попередні проблеми з продуктивністю на PS4 та Xbox One, гравці на Nintendo Switch 2 мають надію на більш стабільну та якісну версію Cyberpunk 2077, яка дозволить насолоджуватися грою без значних технічних проблем, що виникали під час запуску на консолях минулого покоління. Завдяки використанню новітніх технологій, таких як DLSS, гравці отримають можливість відчути всі переваги нової консолі без компромісів у графічній якості.