Аналітичне агентство GSD, що займається моніторингом продажів відеоігор на європейському ринку, поділилося даними про стан бізнесу за першу половину 2025 року.
Основні дані
Зібрана інформація з періоду з 1 січня по 28 липня вказує, що найбільш популярною новою грою в Європі стала *Assassin’s Creed Shadows*, попри критичні відгуки, скандали та заклики до бойкоту. Дія Ubisoft не припиняла обходитись конкурентів, серед яких знаходяться такі гіганти, як *Monster Hunter Wilds*, *Mario Kart World* та *Kingdom Deveance 2*.
За даними статистики, у першій половині року в Європі було продано 71 мільйон ігор на ПК та консолях, що на 6% менше, ніж за аналогічний період минулого року. З них 52 мільйони — це цифрові копії (зниження на 3%), а 19,7 мільйона — фізичні копії (зменшення на 9%).
Попри це, *Assassin’s Creed Shadows* поступився місцем *EA Sports FC 25*, випущеній у 2024 році, яка посіла перше місце в категорії продажів.
У сегменті *Monster Hunter Wilds* ця гра зайняла 7 місце, випередивши такі проекти, як *Kingdom Deveance 2* (10 місце), *Elden Ring: Nightreign* (13 місце) та *Clair obver: Expedition 33*, яка не була оцінена через відсутність даних від видавця.

Сам Naji, представник GSD, зазначив, що, хоча продажі знизились на 9%, загальна витрата на ігри скоротилась лише на 2%, досягнувши 1,33 мільярда євро. Цифрові продажі зросли на 8%, завдяки збільшенню середньої ціни на 15% (від 22 до 25 євро). У той же час фізичні продажі зменшились на 17%, а середня ціна на фізичні копії зросла лише на 2% (від 39 до 40 євро).
Джерело: Ігровий бізнес