Аналітики: капіталізація ігрової індустрії скоро сягне $300 млрд

Аналітики: капіталізація ігрової індустрії скоро сягне 0 млрд

Прибутковість та темпи зростання ігрової індустрії вже давно перевищують подібні показники в кіно, музиці та інших типах розваг. Останній рік був наповнений скандалами, великими скороченнями, фінансовими невдачами та закриттям великих компаній, але експерти не сумніваються, що ігрова індустрія продовжить активну розробку.

Що відомо про ігровий ринок

Аналітичне агентство PWC опублікувало дослідження, згідно з яким до 2029 року, капіталізація ринку відеоігор перевищить 300 мільярдів доларів для порівняння, у 2024 році ця цифра становила 224 мільярди доларів.

У той час як інші види розваг, такі як кіно та вражаючі послуги, переживають деякий спад, ігри знаходяться у відносно стабільній позиції і не втрачають популярності, забезпечуючи розробникам великі прибутки, і, перш за все, це стосується мобільних ігор.

Мобільні ігри: фактор зростання в індустрії

Варто зазначити, що не тільки дохід, але й вартість виробництва ігор. Так, Star Citizen зібрав понад 800 мільйонів доларів через краудфандинг (і гра навіть не близька до завершення), а по чутках, бюджет виробництва GTA VI досягає 2 мільярдів доларів.

Ключові фактори успіху в індустрії відеоігор

Ігровий ринок продовжує динамічно розвиватися завдяки впровадженню інноваційних технологій, таких як віртуальна реальність та штучний інтелект, що дозволяє створювати нові унікальні проекти та покращувати користувацький досвід.

Перспективи ринку відеоігор до 2029 року

Експерти передбачають, що до 2029 року ринок відеоігор продовжить своє стрімке зростання завдяки впровадженню нових ігор, а також розвитку таких сегментів, як мобільні ігри та онлайн-ігри.

Джерело: Pwc