Що стало причиною такого песимістичного настрою? Причина криється в складній місії Adblock Plus, яка перетворює його розробників на жертву суворих випробувань. Коли боротьба за свободу була без опору? Але більше про це пізніше.
Важливо зазначити, що Adblock Plus і AdBlock — це два різні продукти, що розвиваються окремо. Обидва мають спільну мету, але функціонують незалежно, і належать різним розробникам. Цікаво, що AdBlock не намагається отримати вигоду від компаній, дозволяючи їм трохи заплатити за показ реклами через фільтри розширення, на відміну від Adblock Plus, де власники розширення не проти включити рекламодавців у білий список за певну плату.
Як легко розрізнити Adblock Plus і AdBlock: крім відмінностей у логотипах, зверніть увагу на різницю в написанні слова Block (в одному випадку з маленької літери, в іншому — з великої).
Обидва інструменти мають величезну аудиторію, що не може не турбувати потужні компанії в інтернет-світі. Тому не виключено, що в майбутньому ці розширення можуть потрапити під тиск судових органів. З цього можна зробити висновок: який би блокувальник ви не вибрали, краще тримати в голові альтернативи.
«Продажний» Adblock Plus
Останні кілька років у новинах неодноразово з’являлись заголовки про те, що рекламні майданчики з Німеччини та Франції готують судові позови проти компанії Eyeo, яка відповідає за підтримку Adblock Plus. Загрози також надходили від Microsoft та Google, причому остання навіть видалила мобільну версію Adblock Plus з Google Play.
Незважаючи на це, Adblock Plus продовжує функціонувати, і, схоже, відчуває себе цілком комфортно. Важливу роль у цьому відіграє корпорація Google, яка надає невеликий відсоток від рекламних доходів за лояльне ставлення до своєї реклами. За повідомленнями Business Insider, в угоді також беруть участь інші великі гравці, такі як Amazon, Microsoft та Taboola.
При цьому компанія Eyeo має досить жорсткі вимоги до рекламних оголошень, які потрапляють до білого списку. Зокрема, Тілль Фаіда, CEO Adblock Plus, пояснив, що дозволені тільки ненав’язливі рекламні оголошення без зображень, що не перекривають вміст сторінки і не змушують прокручувати її вниз, щоб побачити весь текст.
Але як бути впевненим, що ситуація не зміниться за кілька місяців?
Альтернативи Adblock Plus
Незважаючи на те, що існує безліч інших блокувальників реклами, лише два з них справді вирізняються на тлі інших — це µblock і Adguard. Обидва блокувальники доступні для найпопулярніших браузерів, і користувачів цих інструментів досить багато.
Існує також легенда про µblock як ідеальний варіант з мінімальним споживанням ресурсів та високою надійністю. Але чи це дійсно так? Якщо ви ним користуєтесь, поділіться своєю думкою.
Інші блокувальники реклами
Окрім найбільш відомих розширень, є також спеціалізовані блокувальники для конкретних сервісів, таких як поштові сервіси чи соціальна мережа Facebook*. Однак їхня корисність для більшості користувачів залишається сумнівною.
Заключення
На завершення варто згадати інший популярний інструмент — Ad Muncher. Цей блокувальник реклами встановлюється в Windows та інтегрується в контекстне меню браузерів, ефективно приховуючи нав’язливі елементи на веб-сторінках.
А якими блокувальниками реклами користуєтесь ви?
*Діяльність Meta Platforms Inc. і належних їй соціальних мереж Facebook і Instagram заборонена на території РФ.
Актуальні новини можна знайти на: https://airport.lg.ua/