Як повернути гроші за непотрібні покупки в App Store
Кожна людина у своєму житті скоює необдумані вчинки. Декого підштовхує терміновість, інших — недбалість, а деяких — шахраї. У контексті нашого блогу це означає випадкові покупки в App Store, про які ми згодом шкодуємо. На відміну від магазину додатків головного конкурента, у нас немає 15 хвилин для повернення грошей без додаткових маніпуляцій. Однак надія не вмирає…
Можливо, ви не знали, але Apple також дає можливість повернути гроші, якщо ви випадково помилились під час покупки додатку чи гри. Часто помилка може бути спричинена неточною або неправдивою інформацією про придбаний продукт. Це не шахрайство, і таких осіб потрібно покарати. Далі я розповім, як можна спробувати повернути свої гроші.
Кроки для повернення коштів за додатки в App Store
Процедура повернення коштів досить проста і складається з кількох етапів:
- Відкрийте iTunes на вашому Mac чи Windows-комп’ютері та перейдіть до налаштувань акаунта: Магазин – Обліковий запис (Store – View Account).
- Введіть ваш пароль для Apple ID, якщо це необхідно.
- У відкритому вікні прокрутіть інформацію до пункту «Історія покупок» і натисніть на посилання «Переглянути всі».
- Відкриється список всіх завантажених додатків (включно з безкоштовними). Натисніть кнопку «Повідомити про проблему», а потім виберіть додаток, за який хочете повернути гроші.
- Вас направлять на спеціальну сторінку сайту Apple, де ви зможете вибрати категорію проблеми та описати її (на жаль, лише англійською мовою).
- Після завершення натисніть кнопку «Відправити».
Перевірка історії покупок
Подання заяви на повернення грошей
Розгляд та результат вашої заяви
Після цих дій ваша скарга буде надіслана до Apple для розгляду. В результаті вам або повернуть гроші, або відмовлять у поверненні. Проте будьте уважні: ця система не працює так, як Google Play, тому просто «переглянути» додаток і потім повернути його не вийде. Однак це гарний спосіб повернути гроші за додаток, що не відповідає опису.
Свіжі та актуальні новини на: https://airport.lg.ua/