Віртуальний офіс став необхідним доповненням (а іноді й заміною) традиційного офісу для багатьох сучасних компаній, що прагнуть підвищити ефективність та оптимізувати бізнес-процеси. Переваги такої цифрової робочої середовища важко передати словами. Найкраще просто зайти і побачити це на власні очі, після чого виникає лише одне питання: «Як ми працювали без такої чудової платформи?»

Вибір віртуального офісу
Вибір неналежного віртуального офісу — це як обрати незручний стіл та стілець. Працювати буде важко, ви постійно відволікатиметесь і не зможете зосередитись. Як же обрати оптимальне рішення? Потрібно обирати максимально гнучку та функціональну платформу з простим і інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Раніше ми вже згадували про TeamLab Office, на нашу думку, це один з найкращих віртуальних офісів за співвідношенням ціна/можливості/зручність, і що найважливіше, цей сервіс постійно розвивається та вдосконалюється. Тільки за останні два роки проект значно покращився, і тепер можна сміливо говорити, що це вже новий продукт.
Перевірка на практиці
Зазначимо, що одним з основних питань для керівника на етапі впровадження будь-якого нового інструменту є вартість. Рідко хто ризикне платити за невідомий продукт. У цьому сенсі TeamLab Office є максимально лояльним, надаючи можливість безкоштовно протестувати систему протягом 45 днів. Це дає змогу навіть великій організації протестувати платформу та оцінити доцільність її впровадження.
Гнучкість та зручність
Що стосується концепції, розробники застосували модульну архітектуру, розбивши основні функції на автономні модулі, що інтегровані між собою. Це дозволяє зручно виконувати будь-які завдання, оскільки не виникає плутанини в процесі роботи. З часом багато операцій стають настільки автоматичними, що ви виконуєте їх майже підсвідомо.

Інтуїтивність
Для новачка в системі TeamLab перше, що вражає — це унифікація інтерфейсів. Ми попросили людину, яка ніколи не працювала з подібними системами, спробувати вивчити перший модуль. Всього через кілька хвилин, вона вже могла визначити, де і як треба діяти в інших модулях, наприклад, в CRM або документах. Така інтуїтивність має бути стандартом для всіх розробників.

Можливості TeamLab Office
Що ж пропонує TeamLab Office? Спочатку ми планували зробити детальний огляд кожної функції, але зрозуміли, що більшість людей вже уявляють, що саме має виконувати віртуальний офіс. Важливо, що в TeamLab є всі необхідні інструменти для команди, без зайвих і непотрібних функцій, що перевантажують інтерфейс. Всі завдання в межах конкретного проекту вирішуються наступним чином: створити проект → поділити на завдання → встановити терміни та ключові точки → організувати обмін даними та документами → створити середовище для комунікацій між учасниками та замовниками → вести звіти про хід виконання.

Робота з документами
У модулі «Документи» користувач отримує все необхідне для роботи з файлами. Останньою новинкою є спільна робота над документами, що дозволяє уникнути нескінченних обмінів документами через електронну пошту.

Інтеграція з CRM
Модуль «CRM» є ідеальним для продажів, з усіма необхідними функціями для моніторингу активності та ведення аналізу угод. Зручний інтерфейс дозволяє швидко додавати додаткову інформацію та встановлювати зв’язки між компаніями та співробітниками.

Міграція даних
Один із важливих аспектів при переході на нову платформу — це перенесення даних. У випадку з TeamLab Office, весь процес міграції даних виконується швидко і безболісно. Ви можете перенести все: від контрагентів до проектів, документів і подій, що значно полегшує перехід на нову систему.

Корпоративні комунікації
Важливою складовою є можливість комунікацій між співробітниками. Тут варто відзначити зручний чат, який