Xbox Live тепер доступний на iOS, Android і Nintendo Switch

Xbox Live тепер доступний на iOS, Android і Nintendo Switch

Компанія Microsoft анонсує вихід нового пакету для розробників, який надасть змогу творцям ігор інтегрувати сервіс Xbox Live у будь-які проєкти, що працюють на платформах iOS, Android та Nintendo Switch. Відповідно до опису майбутньої презентації на конференції GDC, ця інновація планується до офіційного запуску вже в травні.

Кросплатформна інтеграція Xbox Live для мобільних ігор

Технологія кросплатформенного Xbox Live розроблена для підтримки сторонніх розробників, дозволяючи їм впроваджувати функціонал, такий як досягнення, списки друзів та клуби, безпосередньо з екосистеми Microsoft у власні ігрові продукти. Це дасть змогу значно розширити охоплення аудиторії Xbox Live, що нині нараховує близько 68 мільйонів активних користувачів, які охоплюють приблизно два мільярди пристроїв по всьому світу.

Актуальний стан Xbox Live на мобільних платформах

Деякі ігрові проєкти, які доступні на iOS та Android, вже мають вбудовану підтримку сервісу Xbox Live, однак їх випуском займалася безпосередньо Microsoft Studios. Загальна кількість користувачів платформи досягає 400 мільйонів, що підкреслює значну популярність і широке застосування сервісу серед геймерів різних вікових категорій та географічних регіонів.

Розробка і впровадження сервісу xCloud для стрімінгу ігор

Окрім розширення кросплатформних бібліотек Xbox Live, Microsoft активно працює над сервісом xCloud, який призначений для трансляції ігрового контенту з консолей Xbox безпосередньо на персональні комп’ютери та мобільні пристрої. Планується, що xCloud забезпечить високоякісний ігровий досвід, дозволяючи користувачам отримувати доступ до ігор у режимі потокової передачі, що значно підвищить зручність та мобільність геймерів.

За прогнозами компанії, впровадження xCloud відбудеться наприкінці 2019 року, що має суттєво змінити спосіб споживання ігрового контенту, зменшуючи залежність від апаратного забезпечення і відкриваючи нові можливості для ігрової індустрії в цілому.