Адаптація Unreal Engine 3 для iPhone 3GS та iPod touch 3G: Можливості та перші враження
Глава компанії Epic Games, Марк Рейн, поділився подробицями про адаптацію ігрового двигуна Unreal Engine 3 для мобільних платформ, зокрема для iPhone 3GS та iPod touch 3G, в інтерв’ю для сайту AnandTech. Цей двигун, який став основою для одного з найбільш популярних шутерів для Xbox 360 — Gears of War 2, тепер стане доступним і для мобільних ігрових платформ Apple.
Перше враження від демонстрації Unreal Engine 3 на iPhone 3GS

Під час демонстрації на iPod touch третього покоління, Unreal Engine 3 показав відмінну швидкість передачі кадрів та високу графічну якість. Управління в тестовій програмі виконувалося через сенсорні блоки. Замість використання акселерометра, розробники вибрали класичний спосіб управління персонажем: сенсорний блок для переміщення героя розташований у лівому нижньому куті екрану, а камера керується з правого нижнього кута. Стрільба відбувається шляхом торкання екрану.
Сумісність з мобільними платформами та вимоги до апаратного забезпечення

Мобільна версія Unreal Engine 3 використовує OpenGL ES 2.0. Це означає, що двигун буде сумісний лише з iPhone 3GS та iPod touch 3G, оскільки тільки ці пристрої підтримують цей API. Попередні моделі смартфонів Apple не зможуть працювати з новим двигуном, що обмежує доступ до його можливостей для користувачів старіших моделей пристроїв.
Перспективи розвитку та планування нових функцій

На даний момент Unreal Engine 3 для мобільних платформ ще знаходиться на етапі доопрацювання. Програмісти з Epic Games планують додати додаткові візуальні ефекти та підтримку складніших текстур. Це дозволить розробникам створювати ігри з більш високою графічною якістю та деталізацією. Після завершення доопрацювання інструментів для розробки для iPhone, варто очікувати появу нових ігор з неймовірною графікою.
Презентація Unreal Engine 3 на виставці CES 2010
Epic Games планує представити нову версію Unreal Engine 3 для іншої мобільної платформи на виставці CES 2010, що відбудеться у січні наступного року. Яка саме платформа буде підтримувати цей двигун, поки що не розкривають. Однак зважаючи на можливості технології, можна очікувати підтримку популярних мобільних пристроїв, таких як планшети та смартфони від провідних виробників.
Ця новина є важливим кроком для розвитку ігор на мобільних платформах, оскільки Unreal Engine 3 відкриває нові горизонти для розробників мобільних ігор, даючи можливість реалізовувати вражаючу графіку та інноваційні механіки в ігровому процесі.
Мобільні технології продовжують вдосконалюватися, і з кожним новим поколінням пристроїв геймери отримують доступ до все більш складних та вражаючих ігор.
Відео: