Секрети Google Drive: максимізуйте можливості хмарного сховища

Секрети Google Drive: максимізуйте можливості хмарного сховища

Google Drive (раніше відомий як Google Docs) існує більше десяти років. Спочатку цей сервіс стартував під назвою Writely, але швидко був придбаний компанією Google, змінено ім’я і випущено під новим брендом. У 2012 році Google змінила назву на Google Drive, підкресливши нові можливості та розширений функціонал. Сьогодні Google Drive має такий великий набір функцій, що іноді можна загубитись у безлічі опцій. Ми зібрали кілька корисних порад, які допоможуть вам максимально ефективно працювати з цим сервісом.

Пошук за людьми в Google Drive

Однією з найкращих функцій Google Drive є можливість співпраці з іншими людьми над одним проектом. Однак іноді це може стати важким завданням, якщо в системі працює багато користувачів. Ось як можна спростити пошук за людьми: відкрийте Google Drive в браузері, перейдіть у вкладку Доступні мені і введіть ім’я користувача в поле пошуку. Всі документи, що належать цьому користувачеві або які ним поділено з вами, будуть відображені.

Пошук по Google Docs та Gmail

Якщо ви активно використовуєте Google Drive, ви, ймовірно, також користуєтесь Gmail. Для зручності ви можете налаштувати пошук, щоб одночасно шукати документи та листи. Просто перейдіть до налаштувань Gmail, увімкніть Пошук по службах Google в розділі Лабораторії, і ви зможете шукати одночасно в Google Drive і Gmail.

Синхронізація з Mac і PC

Для синхронізації файлів з Google Drive на Mac чи PC достатньо завантажити версію Google Drive для Mac. Це дозволить створити спеціальну папку, що автоматично синхронізуватиме ваші файли з Google Drive.

Швидке збереження в Google Drive

Якщо ви використовуєте браузер Chrome, можна скористатися розширенням, яке дозволить зберігати файли на Google Drive одним кліком.

Чат в документі

Google Drive надає чудову функцію чату прямо в документі. Якщо ви працюєте разом з іншими користувачами, просто натисніть на кнопку чату, що розташована праворуч від документа, і починайте обговорення прямо в контексті вашої роботи.

Поділ документами в соціальних мережах

Google Drive і соціальні мережі

Google Drive дозволяє легко ділитися документами в різних соціальних мережах. Для цього натисніть на кнопку з плюсом у верхньому правому куті та виберіть бажаний спосіб поширення.

Інтеграція Google Drive з іншими додатками

Існує безліч варіантів інтеграції Google Drive з іншими сервісами. Наприклад, за допомогою Wappawolf можна автоматизувати рутинні завдання та синхронізувати Google Drive з Evernote, Picasa, Dropbox та іншими платформами.

Гарячі клавіші для швидкої роботи

За допомогою спеціального набору гарячих клавіш ви зможете працювати в Google Drive ще швидше і зручніше, знижуючи час на виконання завдань.

Google форми для збору даних

Google Drive дозволяє створювати форми для збору статистичної інформації. Після останніх оновлень у формах з’явилися нові функції, зокрема прогрес-бари, перевірка достовірності даних і можливість додавати відео з YouTube.

Створення змісту в великих документах

Якщо ваш документ великий, і вам потрібно додати зміст, зайдіть у меню Вставка і виберіть пункт Оглавлення. Після цього виберіть стиль заголовків, щоб автоматично створити зміст.

Скрипти для Google Drive, Gmail і Forms

Google Drive підтримує численні скрипти, які дозволяють розширити можливості використання сервісу та інтегрувати його з іншими продуктами Google.

Презентації в Google Drive

Презентації в Google Drive

Google Drive також підтримує створення презентацій з усім необхідним функціоналом для підготовки професійних матеріалів. Спробуйте створити презентацію за допомогою цього інструмента!

Мобільна версія Google Drive і QuickOffice

Нещодавно Google придбала QuickOffice, що тепер доступний безкоштовно і підтримує синхронізацію з Google Drive. Якщо Google Drive є вашим основним інструментом для роботи з документами, обов’язково спробуйте QuickOffice.

Редагування документів офлайн

Щоб працювати з документами в Google Drive без доступу до інтернету, увімкніть офлайн-режим:

  • Натисніть «Інше» в лівому бічному меню;
  • Виберіть «Автономні»;
  • Натисніть «Увімкнути офлайн-режим».

Після цього ви зможете працювати з усіма вашими документами навіть без доступу до мережі.