Салоны МегаФона наградили премией «Лучший магазин года — 2024»

Салоны МегаФона наградили премией «Лучший магазин года — 2024»

Салони МегаФон отримали премію «Найкращий магазин року — 2024»

У 2024 році компанія «МегаФон» активно працювала над підвищенням якості обслуговування у своїх власних та франчайзингових салонах зв’язку. Завдяки новим методикам навчання та мотивації персоналу було суттєво підвищено рівень кваліфікації співробітників роздрібних точок продажу.

Як повідомила компанія, у 2024 році велика увага була приділена якості та швидкості обслуговування клієнтів у салонах, що стало особливо важливим у переддень вступу в силу нових вимог законодавства 1 січня. Наприклад, було введено додаткові умови для оформлення договорів на надання послуг зв’язку, а також заборону на безіменне поповнення рахунків, що призвело до збільшення навантаження на співробітників салонів зв’язку.

Оператор також гнучко підходить до формування асортименту, оперативно пропонуючи клієнтам новітні та найбільш популярні моделі смартфонів та інших гаджетів, додали у компанії.

Щорічна премія «Найкращий магазин року» є найбільшим відкритим голосуванням споживачів у Росії, де визначають найкращий мережевий та онлайн-магазин. У 2024 році в голосуванні взяли участь 2,2 мільйона споживачів. До списку фаворитів потрапили 260 торгових мереж, 259 онлайн-магазинів та 17 онлайн-сервісів, які змагалися у 49 категоріях та 3 номінаціях.

За словами організаторів, зібрані дані, методика та аналіз результатів пройшли офіційний зовнішній аудит і були нотаріально засвідчені. Нове голосування в рамках премії «Найкращий магазин року» розпочнеться в кінці березня.

Матеріал надано прес-службою компанії «МегаФон». Редакція не несе відповідальності за публікацію.

Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/