Ціль проекту — допомогти співробітникам справлятися зі стресом, підтримувати мотивацію та впевнено вирішувати будь-які ситуації на робочому місці або в робочих процесах.
Мережа ПВЗ Ozon налічує понад 65 000 пунктів по всій країні, і в ній працюють більше 175 000 співробітників та власників. Щодня ці люди стикаються з найрізноманітнішими клієнтами та ситуаціями, що вимагає високої стресостійкості та розвинених комунікаційних навичок. У відповідь на ці виклики Ozon запускає комплексну програму підтримки «Точка опори» разом з професіоналами психологічної, комунікаційної та юридичної допомоги.
Програма підтримки «Точка опори» для співробітників Ozon
Програма об’єднує навчання та реальну допомогу: онлайн-курси та гарячу лінію підтримки в високий сезон. До старту високого сезону співробітники ПВЗ зможуть проходити онлайн-курси з розвитку психологічної стійкості та навичок комунікації з різними типами клієнтів та отримати навички швидкого вирішення типових проблемних ситуацій, робочі лайфхаки для самодопомоги.
Під час високого сезону розпродажів — з серпня по грудень включно — для співробітників ПВЗ та власників бізнесу буде працювати гаряча лінія підтримки від платформи корпоративного благополуччя «Понимаю». Спеціалісти сервісу допоможуть партнерам маркетплейса справлятися з напруженням та складнощами в робочих процесах та комунікації з клієнтами.
В розвитку бізнесу партнерів ми не хочемо зупинятися на «достатньо» — важливо, щоб кожен власник і співробітник ПВЗ відчував підтримку та знав, що за його спиною команда, якій не байдуже. Програма «Точка опори» — це не тільки вклад у розвиток професійних навичок наших партнерів, але й реальна підтримка людей, які щодня роблять життя мільйонів українців кращим.
Никита Шурпа
Директор по розвитку «останньої милі» Ozon
Робота в умовах стресу та високих навантажень — частина реальності для співробітників ПВЗ. Ми раді, що можемо запропонувати курс, який допоможе не тільки розвивати професійні навички, але й підтримувати психоемоційний стан співробітників. Здоров’я та благополуччя кожного працівника, будь то великий бізнес чи малий бізнес підприємців, — запорука успіху всієї великої економіки країни.
Дар’я Федорова
Генеральний директор платформи корпоративного благополуччя «Понимаю», коуч ACSTH ICF
Партнерство між Ozon та «Понимаю»
Проект з підтримки співробітників ПВЗ через програму «Понимаю» — це приклад стратегічного партнерства, спрямованого на покращення умов роботи, підвищення продуктивності та створення здорової корпоративної культури. Ozon продовжує інвестувати в своїх співробітників та партнерів, покращуючи процеси та розвиваючи ключові компетенції.
Матеріали та консультації будуть доступні співробітникам через внутрішні канали Ozon — від мобільного додатку до email-розсилок. Новий проект — частина великої програми Ozon з розвитку та підтримки партнерської мережі.
Матеріал надано прес-службою компанії Ozon. Редакція Лайфхакера не несе відповідальності за публікацію.
Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/