У короткому викладі: Ще одна галузь апаратного забезпечення відновилася після економічно складних років. Поставки планшетів, що зазнали майже 20%-го зниження на початку 2023 року, показали рекордне зростання порівняно з минулим роком у найближчому кварталі. Apple залишилася лідером серед глобальних постачальників, а китайські бренди Huawei та Xiaomi продемонстрували величезне річне зростання.

Загальні поставки планшетів у всьому світі досягли 34.4 мільйона одиниць у другому кварталі 2024 року, що є збільшенням порівняно з 28.2 мільйона одиниць за той самий період минулого року. Це рекордний річний темп зростання на рівні 34.4%, за даними IDC.

Аналізуючи відмінний результат цього кварталу, аналітики відзначають оновлення продукції, цикл заміни та поповнення запасів. Apple відіграла ключову роль, оскільки у травні випустила перший iPad з OLED-дисплеєм та новий чіп M4. Також було анонсовано новий iPad Air з чіпом M2, який вперше доступний у форм-факторі з екраном 13 дюймів.

Хоча загальні цифри поставок планшетів є найвищими за останній час, вони не можуть зрівнятися з величезними показниками під час пандемії, коли багато галузей переживали вибуховий попит через те, що більшість людей перебували вдома. Однак IDC відзначає, що обсяги поставок планшетів порівнянні з рівнями до пандемії: 32.5 мільйона одиниць було відправлено у другому кварталі 2019 року.

Як і завжди, Apple залишається провідним постачальником планшетів завдяки 12.3 мільйонам iPad, відвантаженим у другому кварталі 2024 року. Нові моделі iPad Pro та Air допомогли компанії досягти річного зростання на рівні 18.2%, що дозволяє їй утримувати 35.8% частки ринку.

Конкурент Samsung займає друге місце, з поставками 6.9 мільйона одиниць, що дає йому 20.1% частки ринку. Очікується, що серія Galaxy Tab S10, до якої увійдуть Galaxy Tab S10, Galaxy Tab S10+ і Galaxy Tab S10 Ultra, буде представлена пізніше цього року, що повинно позитивно вплинути на поставки компанії.

Компанія Поставки одиниць 2Q24 Частка ринку 2Q24 Поставки одиниць 2Q23 Частка ринку 2Q23 Річне зростання
1. Apple 12.3 35.8% 10.4 37.0% 18.2%
2. Samsung 6.9 20.1% 5.8 20.6% 18.6%
3. Lenovo 2.5 7.3% 2.1 7.6% 16.7%
4. Huawei 2.3 6.8% 1.7 5.9% 40.3%
5. Xiaomi 2.0 5.8% 1.0 3.7% 94.7%
Інші 8.4 24.3% 7.1 25.2% 17.6%
Всього 34.4 100.0% 28.2 100.0% 22.1%

Huawei, що займає четверте місце, продемонструвала величезне зростання на 40.3% порівняно з минулим роком. Компанія нещодавно представила MatePad 11.5S, який отримав гарні відгуки в Китаї.

Найбільше річне зростання належить Xiaomi, чий обсяг поставок збільшився на 94.7% у другому кварталі завдяки значним зростанням у Росії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та інших країнах.

«Довгострокові успіхи ринку залежать від здатності постачальників створювати пристрої, які зможуть зайняти свою нішу на ринку планшетів, поєднуючи інновації та унікальні характеристики», — зазначила Анурупа Натарадж, старший аналітик IDC з мобільних пристроїв та споживчих технологій.