Аналіз компанії Frank RG показав, які підписки є найбільш вигідними для росіян у 2024 році. Вони оцінювали не тільки вигоду, але й різноманітність продуктів у складі підписок.
Аналітики досліджували мультисервісні підписки, які дають можливість користувачам заощаджувати або отримувати доступ до різноманітних сервісів, таких як онлайн-кінотеатри, доставки та інші. Враховувалися всі пропозиції підписки, від фінансових послуг до щоденних знижок, як покупки продуктів, заправка автомобілів, маркетплейси тощо.
За результатами опитування, користувачі найбільше цінують кешбек і бонуси, вважаючи їх основними критеріями вигоди. Важливими також є онлайн-кінотеатри, хоча ця опція вже є стандартом. Не менш важливі сервіси доставки їжі та продуктів, а також маркетплейси.
Frank RG оцінив дев’ять популярних в Росії мультисервісних підписок, порівнюючи їх наповнення і вигоду для користувачів. За результатами дослідження був складений рейтинг найбільш вигідних підписок. На першому місці вже третій рік поспіль знаходиться підписка «Газпром Бонус».
Чому «Газпром Бонус» лідирує?
З точки зору наповнення, «Газпром Бонус» охоплює всі ключові пропозиції, важливі для користувачів, і забезпечує економію для клієнтів із різними рівнями доходу: від Mass (до 100 000 рублів на місяць) до Digital Affluent (до 450 000 рублів на місяць).

Рейтинг найкращих підписок
Згідно з інтегральним рейтингом, в якому оцінюється вигода, наповнення та лояльність користувачів, «Газпром Бонус» також посів перше місце в сегменті Mass. Опитування показало, що 72% респондентів готові порекомендувати цей сервіс друзям і родичам, а 70% планують продовжувати використовувати підписку.
Враховуючи вигоду, була проаналізована базова підписка, яка включає доступ до чотирьох інших підписок — пакету від X5, Ozon Premium, Wink і PREMIER, а також одну додаткову опцію від партнерів.
Вигоди для користувачів «Газпром Бонус»
«Газпром Бонус» пропонує понад 80 додаткових пропозицій від партнерів у різних категоріях: розваги, доставка їжі, товари для дому, одяг і взуття, косметика, медичні послуги, техніка та багато іншого. Чим активніше користувач використовує можливості підписки, тим вищий потенційний виграш.
На кінець 2024 року кількість підписників «Газпром Бонуса» зросла в 4,5 рази. Це зростання зумовлене партнерськими колабораціями з Газпромбанком та компаніями групи Газпром, а також переходом продукту від пакетних пропозицій до більш гнучкого формату конструктора.
Марія Бартюк, Генеральний директор «Газпром Бонуса», зазначає: «Наша стратегія проста: давати клієнтам те, що їм дійсно потрібно. Ми зосереджуємося на поліпшенні пропозицій у ключових категоріях, таких як онлайн-кінотеатри, продукти, маркетплейси, фінанси та заправки. Ці послуги дають нашим підписникам максимальну вигоду, оскільки вони тісно пов’язані з повсякденними витратами.»
* У клієнтських профілях Mass, Upper Mass, Affluent, Digital Affluent.
Матеріал надано прес-службою «Газпром Бонуса». Редакція не несе відповідальності за публікацію.
Свіжі новини на https://airport.lg.ua/