Нові можливості для Xbox геймерів: хмарне стрімінг-ігри

Що відбулося? Це важлива подія для любителів Xbox, які бажають грати в ігри на ходу. Microsoft нарешті виконує свою давно обіцяну функцію, дозволяючи стрімінг для вибраних ігор, які вже є у вашій бібліотеці. Ця функція доступна в 28 країнах, де підтримується Xbox Cloud Gaming.

Підписники Xbox Game Pass Ultimate можуть стрімити 50 своїх власних ігор через Xbox Cloud Gaming. Початковий список включає великі хіти, такі як Cyberpunk 2077, Modern Warfare 2, Baldur’s Gate 3, Final Fantasy XIV, Hogwarts Legacy, The Witcher 3: Wild Hunt та Star Wars Outlaws.

Однак, це лише початок, за словами Ешлі МакКіссика, керівника відділу платформ Xbox. Вона підтвердила, що бібліотека ігор для хмарного стрімінгу буде поступово розширюватися, оскільки Microsoft співпрацює з партнерами для створення «різноманітної та масштабної добірки» ігор, доступних на різних пристроях.


Microsoft відкриває Xbox хмарний стрімінг для ігор, які ви володієте

Здається, що ці труднощі тепер подолано. Проте, як повідомляє The Verge, деякі видавці все ще можуть обмежувати стрімінг для конкретних ігор через ліцензійні угоди або існуючі контракти.

Незважаючи на те, що початковий запуск може здатися обмеженим, оновлення означає великий крок до більшої гнучкості для підписників. Тепер більше не потрібно завантажувати величезні файли ігор чи чекати на оновлення – ваша ігрова бібліотека тепер доступна в декілька кліків на практично будь-якому екрані.

Подальші плани Microsoft щодо Xbox Cloud Gaming

У майбутньому Microsoft планує додати тисячі ігор до хмарного сервісу, що зробить доступ до ігор на ходу ще зручнішим і доступнішим.


Хмарний стрімінг від Xbox

Майбутні плани Microsoft включають поширення доступу до хмарного стрімінгу. Уже зараз ведеться робота над розширенням стрімінгу на Xbox консолі та додаток Xbox для Windows, що очікується наступного року.

Ці зусилля відповідають амбітному баченню Microsoft щодо майбутнього геймінгу. В попередньому інтерв’ю керівник Xbox Філ Спенсер детально описав мету компанії щодо єдиної екосистеми для геймерів. Він заявив, що вони хочуть досягти того, щоб «коли ви купуєте гру, незалежно від того, чи це хмарний сервіс, ПК чи консоль, ви володієте нею в межах всієї екосистеми Xbox».

Додатково, Microsoft, схоже, рухається до створення власного портативного пристрою, після років тизерів і обіцянок активно розпочавши розробку.