LiveTex Chat&Calls — онлайн-консультації для вашого сайту

LiveTex Chat&Calls — онлайн-консультації для вашого сайту

Переваги якісної підтримки користувачів для вашого бізнесу

Однією з основних характеристик якісного продукту є своєчасна та зручна підтримка користувачів. Навіть незначні недоліки сервісу можна пробачити, проте довге очікування відповіді на запитання може розчарувати навіть найвідданіших клієнтів.

Чому онлайн-консультації зручніші за інші способи зв’язку?

Найзручніший спосіб для відвідувачів сайту отримати допомогу — це система онлайн-консультацій. Телефонні дзвінки не завжди зручні, а на електронний лист відповідають не завжди оперативно. Написання листа також вимагає часу, що не завжди є у клієнта. Тому набагато зручніше у разі виникнення питання скористатися чатом.

Переваги системи Chat&Calls від LiveTex

Система Chat&Calls від компанії LiveTex поєднує необхідний функціонал, зручний інтерфейс управління та готова до великих навантажень. Вона успішно працює на декількох сайтах з високим рівнем відвідуваності. Ця система є повністю власною розробкою компанії, і кожен її елемент було створено з урахуванням усіх технічних вимог.

LiveTex Chat&Calls — онлайн-консультації для вашого сайту

Як працює система Chat&Calls для клієнтів

Відвідувач сайту може розпочати спілкування з оператором без необхідності встановлювати додаткові програми. Клієнти можуть не лише писати в чат, але й здійснювати дзвінки, не перериваючи чату. Це забезпечує максимальний комфорт для користувачів сайту, оскільки вони можуть обирати зручний для себе спосіб зв’язку.

як налаштувати систему онлайн-консультацій для сайту

Інтерфейс для операторів та його можливості

Інтерфейс для операторів, які працюють з системою Chat&Calls, забезпечує низку функцій для зручного обслуговування клієнтів. Оператори можуть не тільки відповідати на запитання, але й самостійно ініціювати спілкування з відвідувачами. Історія переписок між операторами та клієнтами зберігається, і адміністратор має доступ до неї через особистий кабінет.

Реальний час і статистика

Система також відображає інформацію про відвідувачів у реальному часі, зокрема, місто та поточну сторінку, на якій знаходиться користувач. Ці дані дозволяють операторам краще орієнтуватися у запитах клієнтів та надавати більш точні відповіді.

як інтегрувати систему онлайн-консультацій на ваш сайт

Настроювані функції для вашого сайту

Ви можете налаштувати кнопку виклику оператора та вікно чату під дизайн вашого сайту, забезпечивши таким чином безшовну інтеграцію системи. Це дозволить зберегти єдиний стиль веб-ресурсу та забезпечити зручний доступ до підтримки для користувачів.

тарифи на систему онлайн-консультацій

Легкість встановлення і користування

Процес реєстрації в системі та її встановлення займає всього кілька хвилин. Перші 14 днів ви можете користуватися системою безкоштовно, а після цього вибрати відповідний тариф для вашого бізнесу.