
Колективний позов проти Apple: порушення трудових прав працівників
Колишні працівники магазинів Apple в Нью-Йорку та Лос-Анджелесі подали колективний позов проти компанії, звинувачуючи її в тому, що вона примушувала їх щодня стояти в черзі до 30 хвилин, очікуючи перевірки їхніх сумок менеджером.
Позов було подано до федерального суду Сан-Франциско. Згідно з позовом, ці обшуки призвели до того, що працівники Apple недоотримували близько 1500 доларів щорічно.
Працівники змушені чекати своєї черги на перевірку на наявність товарів, які були взяті без дозволу чи приховано. Через велику кількість менеджерів і спеціалістів, які йдуть на обідній перерву і завершують свою зміну одночасно, утворюються довгі черги та затримки.
Факти про порушення трудових прав та компенсації
Позов був поданий від імені Аманди Фрлекін (Amanda Frlekin), яка працювала в магазині Apple в торговому центрі Century City в Лос-Анджелесі, та Діна Пелле (Dean Pelle), який працював в магазині Apple у Нью-Йорку в районі Сохо. Обоє працювали на посаді спеціалістів до цього року і тепер вимагають компенсацію разом з тисячами інших працівників Apple по всій країні.

Колишні працівники стверджують, що політика Apple щодо «перевірки особистих речей і сумок» змушує їх проводити від 5 до 15 хвилин у черзі кожного разу під час перерви або перед завершенням робочого дня. У позові також зазначається, що компанія порушує Закон про чесні трудові стандарти, прийнятий у штатах Нью-Йорк та Каліфорнія.
Трудові права в компаніях: як боротися за свої інтереси
- Невиплата зарплати за обшуки сумок
- Порушення прав працівників через додаткові затримки
- Як діяти, якщо компанія порушує трудові закони
Проте точна сума компенсації не була вказана в позові. Це питання залишається відкритим і буде вирішуватися судом.