
Тенденції на ринку смартфонів: Пластиковий iPhone 5C і флагман iPhone 5S
Статистика продажів нових моделей смартфонів від Apple показує цікаві результати, що демонструють ставлення споживачів до різних варіантів конструкції смартфонів. В перші дні продажів нових моделей iPhone 5C та iPhone 5S очевидно, що споживачі віддали перевагу більш технологічним і дорогим пристроям, незважаючи на популярність пластикового корпусу iPhone 5C.
Популярність iPhone 5S на тлі iPhone 5C
За даними аналітичної компанії Localytics, новий iPhone 5S, оснащений сканером відбитків пальців, демонструє вражаючі продажі. В перші вихідні після старту продажів Apple змогла реалізувати на 3,7 разів більше одиниць iPhone 5S, ніж пластикових моделей 5C.

Регіональні особливості попиту на iPhone
Проте середній коефіцієнт продажів iPhone 5S до iPhone 5C на рівні 3,7 варіюється в залежності від регіону. У США цей показник складає 3,4, що дещо нижче середнього, а в Японії він досягає значення 5, що свідчить про особливу популярність флагмана серед японських споживачів.
Активація нових смартфонів iPhone
Згідно з даними Localytics, більшість нових iPhone були активовані в США, що також підтверджує високий попит на цей гаджет в північноамериканському регіоні. Це свідчить про високий рівень споживчої вподобаності та технологічну привабливість нових моделей iPhone.