Що відбулося?

Зі збільшенням кількості AI платформ на ринку, постачальники прагнуть позиціонувати свої пропозиції як найкращі. Ця конкуренція може бути основою для нещодавніх критичних заяв генерального директора Salesforce, Марка Беніоффа, щодо Microsoft Copilot. Але він не перший, хто висловив невдоволення цією продукцією.

Критика Microsoft Copilot від гендиректора Salesforce

Генеральний директор Salesforce Марк Беніофф має чітку думку щодо Microsoft Copilot AI, заявляючи, що цей продукт не виправдав сподівань клієнтів і не зміг надати обіцяної цінності. Під час телефонної конференції по звітності за другий квартал Беніофф зазначив, що багато клієнтів розчаровані точністю і швидкістю роботи Copilot, додаючи, що Microsoft підвела численні клієнти своїми AI-пропозиціями.

Реакція Microsoft на критику

У відповідь на заяви Беніоффа, Джаред Спатаро, віце-президент Microsoft з AI у сфері роботи, повідомив виданню Fortune, що вони отримують позитивний зворотний зв’язок від клієнтів. Він навів цифри: кількість користувачів Copilot збільшилася на 60%, а кількість щоденних користувачів подвоїлася за останній квартал.

Марк Беніофф знову критикує Copilot

Однак Беніофф не змінив своєї позиції щодо Copilot, під час інтерв’ю на конференції Salesforce Dreamforce заявив: «Ми всі знаємо, що Microsoft Copilot фактично став новим Microsoft Clippy, оскільки клієнти не отримують від нього очікуваної цінності.»

Порівняння Agentforce та Copilot

За словами Беніоффа, штучні агенти Agentforce вирішують понад 90% запитів клієнтів ADP щодо обслуговування. Генеральний директор Salesforce передбачає, що Agentforce стане значним кроком уперед у технології AI для їхніх клієнтів. На відміну від Copilot, він стверджує, що Agentforce пропонує повністю інтегрований підхід до платформи, критикуючи Microsoft за пропагування моделі «зроби сам», яка, на його думку, є дорогою та неефективною для клієнтів.

Конкуренція на ринку AI

Коментарі Беніоффа були зроблені на фоні зростаючої конкуренції на ринку штучного інтелекту, де великі технологічні компанії борються за лідерство в рішень для підприємств у сфері AI.

Основні відмінності між Agentforce та Copilot

Звісно, між Agentforce та Copilot є суттєві відмінності. Agentforce використовує автономні AI-агенти, які можуть працювати самостійно з мінімальним людським втручанням, в той час як Copilot є більше асистентом AI, який працює поряд з людьми.

Продуктивність Copilot та його проблеми з клієнтами

Microsoft Copilot був запущений у 2023 році та інтегрує технологію ChatGPT використовувати в 2025 актуально від OpenAI в додатки Microsoft 365, такі як Word, Excel і PowerPoint. Однією з основних скарг клієнтів є те, що Copilot не може зрівнятися з ChatGPT, як повідомляє Business Insider, посилаючись на співробітників, які мають безпосереднє відношення до відгуків клієнтів.

Чому клієнти не задоволені Copilot

«Кожного разу, коли клієнт починає використовувати Copilot, він починає порівнювати його з ChatGPT і каже: ‘Хіба ви не використовуєте ту саму технологію?’», — зазначив один з інтерв’юваних співробітників.

Різниця між ChatGPT і Copilot

У відповідь Microsoft пояснила, що клієнти не розуміють різницю між ChatGPT і Copilot: Copilot для Microsoft 365 побудований на моделі Azure OpenAI, яка поєднує великі мовні моделі OpenAI з даними користувачів у Microsoft Graph та додатках Microsoft 365. Це означає, що інструменти Microsoft мають більше обмежень, ніж ChatGPT, зокрема тимчасово отримують доступ до внутрішніх даних і видаляють їх після кожного запиту.

Зворотній зв’язок клієнтів про Copilot

Співробітники Microsoft також повідомили Business Insider, що Copilot для Microsoft 365, версія, яка на даний момент доступна більшості клієнтів, отримала змішані або трохи позитивні відгуки.