Після виходу голосового асистента Apple багато компаній почали розробляти схожі рішення для своїх платформ. Найвідомішими з них є Google Now, Cortana та S Voice від Samsung. Якість їх роботи різниться, але всі ці сервіси мають одну спільну рису — технологію обробки запитів, яку забезпечують комп’ютери. Тепер Facebook прагне запустити свого помічника під назвою Moneypenny, але з використанням живих людей замість серверів.
Деталі сервісу Facebook не розголошуються, однак джерела стверджують, що технологія обробки запитів буде гібридною, поєднуючи потужності дата-центрів і людські ресурси.
Звичайні запитання, такі як прогноз погоди чи курс акцій, будуть оброблятися комп’ютерами, адже вони чудово справляються з цими завданнями. Однак складніші запити буде перенаправлено на людей, що забезпечить більш осмислені й детальні відповіді.
Як Moneypenny змінить підхід до сервісної підтримки
Цей новий асистент, ймовірно, буде працювати через додаток Facebook Messenger. Окрім прогнозів погоди чи рахунків у футбольних матчах, Moneypenny також зможе надавати поради щодо покупок. Спеціально навчені люди допомагатимуть користувачам знаходити потрібні товари, враховуючи вказані характеристики.
Наприклад, користувач зможе отримати кілька варіантів продуктів із найближчих магазинів після вказівки потрібних параметрів. Таким чином, Facebook планує замінити традиційних консультантів у роздрібних точках продажу, надаючи більш персоналізовану та зручну допомогу.
Найбільші інновації Moneypenny для користувачів
Щодо інших функцій та дати запуску Moneypenny поки що нічого не відомо. Однак цей проект вже встиг привернути значну увагу завдяки своїй унікальній ідеї поєднувати технології та живих людей у підтримці користувачів.
Чому Moneypenny стане новим етапом у розвитку голосових помічників
*Діяльність Meta Platforms Inc. та соціальних мереж Facebook і Instagram заборонена на території РФ.
Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/