Після WWDC журналу Billboard вдалося провести інтерв’ю з одним із засновників Beats Джиммі Айовіном та старшим віце-президентом Apple з програмного забезпечення Едді К’ю. Інтерв’ю було присвячено Apple Music. Ми вибрали найбільш цікаві моменти з цього інтерв’ю.
Про початок співпраці Айовіна та Apple
Айовін почав співпрацювати з Apple досить давно, коли зрозумів, що у звукозаписувальній індустрії виникають проблеми. На першій зустрічі генеральний директор одного з американських мобільних операторів сказав Джиммі: «Не можу повірити, що ти одягся так на робочу зустріч».
— А потім у конференц-зал увійшли Стив [Джобс] і Едді [К’ю], одягнені так само, — згадує Айовін. — Тоді я зрозумів, що ми зможемо працювати разом.
Про конкуренцію та сервіс Tidal
За словами Едді К’ю, Apple намагалася не відштовхуватися від того, що пропонують конкуренти, і замість цього зосередилася на власному баченні. Айовін же відмовився обговорювати сервіс Tidal і сказав лише, що дуже поважає Джей-Зі як виконавця.
Також у розмові був згаданий сервіс Spotify:
Я вважаю, що Деніел Ек [створювач Spotify] зробив неймовірну роботу над сервісом. Домовитися з великими лейблами дуже складно. Ми розуміємо, що будемо створювати конкуренцію, але конкуренція — це добре. Музыкальний ринок треба змінювати.
Джиммі Айовін
Про жадібність звукозаписувальних компаній
До Apple Айовін був головою звукозаписувальної компанії і ніколи не вважав лейбли жадібними.
— Музыкальна індустрія перебуває в економічній кризі, тому лейблам потрібні гроші, — зазначив Айовін.
К’ю підтримує таку ж позицію. На його думку, нелогічно вважати всю індустрію жадібною. Але все ж він вважає, що користувачі можуть платити за музику менше, ніж зараз, і 10–15 доларів на місяць — це правильна ціна.
Повний текст інтерв’ю можна знайти тут.