Strategy Analytics опублікувала звіт, який демонструє неймовірний ріст ринку смарт-годинників у 2018 році. Лідером за обсягами продажу залишається компанія Apple, яка реалізувала 22,5 мільйона своїх годинників Watch. Це складає 50% від загальної кількості проданих пристроїв.

У 2017 році друге місце впевнено займала компанія Samsung, проте зараз вона опустилась на третю позицію з 11,8% ринку. «Срібло» здобула компанія Fitbit, яка всього за рік збільшила свою частку з 1,7% до 12,2%. У 2018 році Fitbit продала 5,5 мільйона пристроїв, що на 200 000 більше, ніж у Samsung.

Цікаво, що за рік частка Fitbit зросла на стільки ж, скільки й частка Apple зменшилася. Враховуючи популярність цих брендів у США, можна припустити, що покупці обирали саме годинники Fitbit замість Apple Watch.
Успіх Fitbit багато в чому пояснюється вдалим запуском годинників Versa. Вони компактні, мають невеликий кольоровий дисплей, підтримують всі необхідні спортивні функції та можуть використовуватися для безконтактних платежів. Проте в Росії офіційні продажі не ведуться, і платіжна система Fitbit Pay у країні не підтримується.

За даними Strategy Analytics, у 2018 році було продано 45 мільйонів смарт-годинників, що на 15,7 мільйонів більше, ніж у попередньому році. Більше 80% усього ринку складають пристрої чотирьох виробників: Apple, Fitbit, Samsung та Garmin.