Цього тижня MacRadar опублікував вже дві статті Бена Томпсона, засновника сайту stratechery.com, присвячені нещодавній презентації iPad. Сьогодні ми публікуємо переклад першої частини заключної статті цієї серії. У статті “Волшебний iPad” Томпсон підсумовує і робить висновки про справжнє призначення та майбутнє iPad, а також розмірковує про можливості розвитку ринку планшетів загалом.
Чому iPad важливий для користувачів?
У статті «Хто відповість — «Навіщо» вам потрібен iPad?» я писав:
Презентація відповіла на питання “Що” і “Як” щодо iPad, але нічого не було сказано про “Навіщо”. Навіщо існує iPad? Чому покупець повинен його придбати? Чому це важливо? Відповіді на ці питання не можна знайти в річному звіті або за допомогою фокус-груп. До них ведуть такі шляхи, як досвід, розуміння життя та філософія — тобто, гуманітарні науки.
Чому Microsoft не розуміє iPad
Чесно кажучи, незнання “Навіщо” — досить поширена проблема. Microsoft чітко охарактеризував iPad як “недокомп’ютер”. Коментуючи нещодавню презентацію iPad, Френк Шоу (Віце-президент з комунікацій Microsoft) написав наступне:
З моменту запуску серії планшетів Surface ми багато уваги приділяли тому, скільки продуктивності та розваг вміщується в одному легкому та доступному пристрої. Фактично, ми впевнені, що пропонуємо найкраще поєднання можливостей і вартості на сьогоднішній день.
Як люди використовують iPad у повсякденному житті
Ми зібрали кілька історій про людей та їхній досвід використання iPad:
- Міккі — музикант, який записує музику миттєво за допомогою iPad, перетворюючи його на портативну звукозаписну студію.
- Джейн — художниця, яка відновила свою любов до малювання завдяки доступному планшету iPad.
- Річард — студент, який завдяки iPad носить всю свою бібліотеку в невеликій сумці, економлячи простір і час.
- Селіна — дитина, яка користується iPad для читання книг на своєму рідному англійському та для навчання, навіть коли знаходиться в іншій країні.
- Моника — пенсіонерка, яка через iPad підтримує зв’язок із дітьми та онуками за допомогою Facebook та Facetime.
Продуктивність та можливості iPad
Кожен із цих людей використовує iPad, але ніхто з них не використовує його як класичний ПК. Всі вони працюють і є продуктивними, але те, що вони роблять, набагато складніше здійснити на ПК.
Якщо ваше розуміння продуктивності обмежене тим, що ви звикли бачити на ПК — документи, таблиці, презентації, то ви створите пристрій, який більше схожий на ПК, але в іншій формі. Ви створите Surface.
Але, якщо ви орієнтуєтесь на продуктивність людей, на те, що вони роблять і як працюють, то ви створите iPad.
Продовження статті “Волшебний iPad” читайте на MacRadar вже завтра.
Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/