Інноваційний кабель для наушників Apple: новий підхід до технологій
Apple розробила патент на новий тип кабелю для наушників, що може змінити спосіб взаємодії з аудіо. Внутрішні сенсори, вбудовані в кабель, можуть визначати кількість користувачів, що одночасно слухають один і той самий звуковий сигнал з одного пристрою.
Технологія для персоналізованого звуку
Ця система розпізнавання людей дозволяє передавати різний звуковий сигнал кожному наушнику, в залежності від того, хто їх використовує. В звичайних умовах така технологія здається не дуже корисною, але її потенціал можна повною мірою оцінити разом з іншими інноваціями. Наприклад, Apple нещодавно запатентувала 3D-дисплеї, що дозволяють передавати різні зображення для людей, які дивляться на екран під різними кутами.
Подібна технологія вже була реалізована в телевізорах Sony, однак вона не отримала широкого поширення. Якщо поєднати технологію розділених наушників з 3D-дисплеєм, можна створити можливість для перегляду двох різних відео на одному екрані або гри в багатокористувацькому режимі на одному пристрої, що стане новим етапом для розваг.

Простота реалізації нової технології
Розпізнавання користувачів наушниками здійснюється досить просто. В Apple пропонують помістити в кабель малий сенсор, який вимірює відстань між двома наушниками. Якщо вони знаходяться занадто далеко один від одного, ймовірно, їх використовують дві різні людини. Сенсор може вимірювати відстань за допомогою електромагнітів або лазерів, що дозволяє точно визначити положення наушників навіть в умовах мінімального контакту.

Чи варто очікувати на нові наушники від Apple?
Технологія, описана в патенті, була розроблена ще в 2012 році, тому її впровадження в продукцію Apple на найближчий час малоймовірне. Нещодавно компанія випустила нові EarPods, а концепція розділених наушників була відома ще задовго до цього. Однак з огляду на те, що інноваційні технології постійно розвиваються, можливо, в майбутньому ми побачимо вдосконалені моделі наушників з новими функціями, які можуть кардинально змінити досвід користувачів.