Apple не витримує конкуренції в Китаї

Apple не витримує конкуренції в Китаї
Apple не витримує конкуренції в Китаї

Зниження популярності iPhone в Китаї: фактори, які впливають на попит

У Китаї iPhone більше не викликає того захвату, що раніше. Замість Apple, китайські покупці смартфонів все частіше звертають увагу на продукцію Samsung, яка пропонує більш доступні моделі. Різке падіння попиту на iPhone у Китаї є одним з найважливіших аспектів, що впливають на загальні фінансові результати Apple.

Фінансові результати Apple в Китаї: зниження доходів

Apple оприлюднила свої фінансові результати за останній квартал, який закінчився 29 червня. Виявилося, що доходи компанії від продажу в Китаї знизилися на 14%, що складає всього 4,6 мільярда доларів. Продажі смартфонів у регіонах Китай-Гонконг-Тайвань були надзвичайно слабкими, навіть попри сильні результати продажів по всьому світу. У порівнянні з попереднім кварталом, обсяг продажів зменшився на 43%. Це перше зниження прибутків у цих трьох регіонах за всю історію компанії.

Що говорить Тим Кук: оцінка ситуації

Тим Кук, генеральний директор Apple, зазначив, що хоча ситуація в Китаї і складна, компанія не вважає її катастрофічною. «Я вірю, що в Китаї для Apple все ще відкриті величезні можливості», – підкреслив Кук під час конференц-зв’язку з інвесторами.

Основні причини зниження попиту на iPhone в Китаї

Жорстка конкуренція з боку інших виробників

Як повідомляє China Daily, аналітики вважають основною причиною падіння продажів жорстку конкуренцію на китайському ринку. Моделі iPhone 5 зіткнулися з великою конкуренцією з боку таких брендів, як Samsung Galaxy, HTC та інших менших місцевих компаній. Ці бренди пропонують смартфони з подібними характеристиками за більш доступною ціною.

Зниження субсидій від китайських мобільних операторів

Ще однією проблемою для Apple стали зміни в політиці китайських телекомунікаційних операторів. В умовах економічного спаду в Китаї операторами були скорочені субсидії на покупку iPhone, що ще більше знизило привабливість цього бренду серед китайських споживачів.

Історія продажів iPhone: від початку до сьогодні

Продажі iPhone в Китаї почалися ще в 2007 році, коли перші моделі викликали справжній ажіотаж серед покупців. Однак до 2013 року ситуація змінилася, і попит на iPhone значно зменшився. Порівняно з попередніми роками, 2013 рік став періодом різкого падіння популярності смартфонів Apple серед китайських користувачів.