Apple наймає експерта з реклами на радіо

Apple наймає експерта з реклами на радіо

Згідно з повідомленням від AdAge, віце-президент з продажу Cumulus Media, Майкл Паллад (Michael Pallad), прийняв рішення залишити свою посаду для того, щоб працювати над розвитком iTunes Radio.

Стрімінговий музичний сервіс Apple iTunes Radio стартував лише три місяці тому, але вже встиг здобути популярність серед 20 мільйонів користувачів. Завдяки таким вражаючим результатам компанія Apple вирішила серйозно підійти до питання реклами на своєму онлайн-радіо, залучивши досвідченого фахівця, який має досвід у розбудові рекламних кампаній.

Популярність iTunes Radio серед користувачів

Враховуючи постійне зростання популярності сервісу, компанія Apple активно працює над залученням нових рекламодавців. Основними партнерами iTunes Radio на сьогодні є великі бренди, такі як McDonald’s, Nissan, Pepsi та Procter & Gamble. Однак контракти з цими компаніями закінчуються вже в кінці поточного року, що дає компанії ще більше можливостей для розширення реклами та залучення нових клієнтів.

Рекламні можливості цифрового радіо

Рекламний ринок цифрового радіо набирає обертів, і лише в США він приносить щорічний дохід у розмірі 1,56 мільярда доларів. З таким потенціалом Apple має намір зайняти велику частину цього ринку, що підтверджується її стратегічними кроками в розширенні рекламних можливостей через iTunes Radio.

Перехід Майкла Паллада до iTunes Radio

Майкл Паллад, який раніше займав важливу посаду в Cumulus Media, приєднався до команди iTunes Radio 2 грудня. Його головною метою є забезпечення стабільного потоку рекламодавців для компанії Apple, що дозволить їй залишатися конкурентоспроможною в умовах швидко змінюваного ринку цифрових медіа.

  • McDonald’s
  • Nissan
  • Pepsi
  • Procter & Gamble

20131211-104800.jpg

Apple націлена на майбутнє цифрового радіо

Цей крок ще раз підтверджує намір Apple закріпити свою позицію на ринку цифрового радіо, який активно розвивається. Залучення нових рекламодавців і розширення функціоналу iTunes Radio є частиною стратегії компанії для досягнення лідерства в цій галузі.