
Дослідницька компанія Kantar Worldpanel, яка спеціалізується на аналізі мобільного ринку, опублікувала нові дані щодо розподілу ринку мобільних пристроїв серед найбільших виробників по всьому світу.
Згідно з попередніми даними, за 12-тижневий період з серпня по жовтень, пристрої на базі iOS змогли знову випередити Android у США за обсягами продажу. Продукція Apple зайняла 48.1% від загальної кількості проданих смартфонів, тоді як Android — 46.7%.
Директор департаменту моніторингу споживання в компанії Kantar Worldpanel, Домінік Саннебо, висловив припущення про подальше зростання частки продукції Apple на ринку мобільних пристроїв. Згідно з його прогнозами, результат може бути ще кращим, ніж рекордні 49.3%, зафіксовані під час запуску iPhone 4S, враховуючи високі темпи продажу та попит на iPhone 5.
Опубліковані дані за вересень-листопад підтвердили ці прогнози: тепер смартфони Apple займають 53.3% від усіх проданих мобільних пристроїв у США за цей період.

Природно, подолання 50% на ринку є важливим психологічним чинником, і аналітики прогнозують подальше зростання частки смартфонів Apple серед усіх мобільних пристроїв, що продаються.
Однак, коли мова йде про ринки за межами США, ситуація виглядає не так райдужно для Apple. У Європі смартфони на базі Android займають домінуючу позицію. За минулий рік на європейському ринку Apple збільшила свою частку лише на 2.5%, досягнувши 25.3%, тоді як Android додав 9.2% і наразі утримує 61% ринку. Більше того, в окремих країнах, таких як Бразилія, Австралія, Іспанія та Італія, продукція Apple втрачає свої позиції на фоні зростання популярності Android.