
Дослідження брендів, проведене компанією YouGov BrandIndex, показало, що в 2013 році Apple та Google не потрапили до десятки найбільш сприйнятих брендів у США. Як відбувається це дослідження? Щодня протягом тижня опитуються 5000 жителів США, які надають свої оцінки популярності брендів на основі інформації, отриманої з медіа чи від знайомих, а також з відгуками про позитивне чи негативне сприйняття цих брендів.
Apple залишила цей список у другій половині 2012 року, а Google опинилася на 10 місці. Через шість місяців пошуковий гігант також вибув зі списку, хоча ще в 2011 році займав почесне четверте місце. Проте Apple продовжує отримувати високі оцінки в опитуваннях щодо задоволеності клієнтів своїми смартфонами, зокрема iPhone, який вже дев’ятий рік поспіль посідає перше місце за версією JD Power Associates, отримавши 855 балів із 1000 можливих за дизайн та простоту використання.
Чому Google та Apple втратили популярність?
Що ж стало причиною такої зміни? У випадку з Google, основними факторами були нові зміни в політиці конфіденційності, які не сподобалися багатьом користувачам, а також проблеми з соціальною мережею Google+.
Щодо Apple, то останнім часом репутація компанії постраждала через звинувачення у використанні дитячої праці на її фабриках у Китаї та погані умови праці. Ці обвинувачення стали негативно впливати на сприйняття бренду. Додатково, скандал навколо Amazon лише підсилив критику.
Десятка улюблених брендів США
Незважаючи на падіння рейтингів Google та Apple, десятка найпопулярніших брендів виглядає так:
- Ford
- Amazon
- Subway
- History
- Lowe’s
- V8
- Walgreens
- YouTube
- Kindle
- Cheerios
Технічні гіганти більше не на піку популярності
Варто зазначити, що «золоті дні» таких технічних гігантів, як Apple та Google, вже позаду. Такі пристрої, як Chromebook і iPhone, стали звичайними товарними одиницями, що вже не викликають того ж рівня інтересу серед користувачів. Водночас бренди, як Ford і Subway, набувають все більшої популярності, відображаючи нові тренди у споживчих вподобаннях.