Популярність планшетів, таких як iPad, а також запуск спеціального онлайн-магазину для книг iBookstore компанією Apple, змушує керівництво Amazon звертати увагу на нові тенденції на ринку цифрового контенту. Такий розвиток подій може стати серйозною проблемою для Amazon, оскільки компанія традиційно заробляє на продажу товарів та контенту через інтернет, включаючи електронні книги.
Не дивно, що Amazon активно розглядає варіанти розширення свого портфеля продуктів, зокрема розробку нового медіаплеєра та смартфона. Такі пристрої, як вважається, повинні стимулювати користувачів більше інвестувати в цифровий контент через нові гаджети компанії.
Моделі бізнесу Amazon і Apple: різні підходи
Відмінність між бізнес-моделями Amazon і Apple, за словами аналітиків, полягає в стратегічних пріоритетах. В той час як Amazon створює Kindle, щоб забезпечити покупку контенту, Apple зосереджує основну увагу на виробництві пристроїв, таких як iPhone, iPad і Mac. Програми та контент на платформах Apple, таких як App Store, iTunes та iBookstore, є доповненням до основного бізнесу компанії, на якому вона заробляє найбільше.
Розвиток нових продуктів Amazon
На сьогоднішній день у підрозділі Amazon Lab 126 активно працюють над новими пристроями, зокрема смартфоном і медіаплеєром, хоча ці продукти поки що знаходяться на стадії розробки. Очікується, що новинки не будуть прямими конкурентами iPhone або Android-пристроїв, адже Amazon лише недавно оновила Kindle, додавши до нього новий 6-дюймовий дисплей E-Ink і дещо змінивши дизайн. Ціна на оновлену модель стартує від $139.

Синхронізація контенту через Whispersync
В рамках вдосконалення свого продуктового портфеля, Amazon також розробляє програми для синхронізації закладок у скачаних книгах між різними пристроями. Ця технологія, відома як Whispersync, дозволяє користувачам безперешкодно продовжувати читання на будь-якому з підтримуваних пристроїв, будь то Kindle, Android чи iOS. Це покращує зручність користування і робить пристрої Amazon ще привабливішими для покупців.