AdIndex Awards: названы лучшие рекламисты в области интернет-коммуникаций

AdIndex Awards: названы лучшие рекламисты в области интернет-коммуникаций

Відбулася церемонія нагородження лідерів AdIndex Awards — унікальної премії в рекламній сфері, де переможців визначають самі рекламодавці. У цьому році майже 915 фахівців із 650 компаній-виробників товарів і послуг обрали найкращі digital-агентства в 14 ключових сервісних категоріях.

Церемонія нагородження AdIndex Awards 2018

Церемонія вручення премії AdIndex Awards відбулася 22 листопада, де відзначили лідерів рейтингів Digital Index 2018 та Technology Index 2018, а також компанії, які отримали визнання від професійної спільноти. Головний приз — Гран-прі — був вручений агентству ICONTEXT, яке отримало найбільшу кількість нагород та номінацій у різних категоріях.

Визнання інфлюенсерів і блогерів

У партнерстві з AdIndex було оголошено переможців у номінаціях, які відзначають основних трендсеттерів сучасної цифрової сфери: блогерів, інфлюенсерів і кібеспорсменів. Нагороду Esports Influencer 2018 отримав Роман RAMZES666 Кушнарьов, що став амбасадором бренду Head & Shoulders у цьому році. У номінації YouTube Blogger 2018 перемогу здобув російський відеоблогер і стендап-комік Данила Поперечний.

AdIndex Awards: Данила Поперечный

COSMO CELEBRITY INDEX: популярність у медіа

Разом із журналом Cosmopolitan AdIndex презентував номінацію COSMO CELEBRITY INDEX, у якій були відзначені блогер і телеведуча Марія Міногарова (Cosmo Celebrity Index Влогер 2018) та співачка Ханна (Cosmo Celebrity Index Music Influencer 2018), що підтверджує високий рівень їхньої медійної популярності та впливу.

AdIndex Awards: Мария Миногарова

Формат і атмосфера заходу

Цьогорічна церемонія AdIndex Awards була оформлена у стилі Advertising Gods. Учасники вечора могли спробувати вина FORT Wine & Spirits, а також насолодитися коктейлями у барах CityAds і Digital Geeks. Атмосфера заходу доповнювалася фотозоною «Корела», де гості мали змогу відчути дух первозданної природи та скуштувати авторські напої карельського походження. Крім того, Coffee Bean провів розіграш сертифіката на рік безкоштовної кави серед найактивніших відвідувачів.

Трансляція та охоплення аудиторії

Офіційна трансляція події велася в соціальній мережі «ВКонтакте», що стало важливою платформою для поширення інформації про премію та її учасників.