1. «Бізнесмен працює, коли хоче»
Люди, які змушені добиратися на роботу в переповненому метро, душній маршрутці або своєму автомобілі по пробках, можуть заздрити підприємцям. Адже ті, напевно, висипаються, не штрафують себе за запізнення і взагалі працюють тільки коли є натхнення.
Насправді: підприємець повинен бути включений у роботу будь-коли, тому що саме він найбільше зацікавлений у успіху своєї справи. А коли колектив розширюється, керівнику потрібно бути завжди на зв’язку для координації робочого процесу і вирішення термінових завдань.
Зокрема, велика частина часу на початкових етапах йде на постановку завдань співробітникам і контроль за їх виконанням.
2. «Бізнесмени шукають вигоду у всьому, навіть у людях»
Навіть найкомунікабельніша людина, відкривши свій бізнес, з часом відмовляється від зустрічей з друзями та вечорів із сім’єю на користь роботи. Ті, хто не розуміє, можуть подумати, що бізнесмен — це людина, яка підкорила своє життя ідеї заробити, і тепер людей він оцінює виключно з точки зору вигоди.
Насправді: сто рублів добре, але сто друзів краще. Цінність родини і справжніх друзів не змінюється від того, чим займається людина. Бізнесмен може використовувати свої зв’язки, але не для того, щоб отримувати вигоду, а для взаємної допомоги та підтримки.
3. «Свій бізнес дозволяє гребти гроші лопатою»
Якщо бізнес росте, але підприємець не підвищує зарплату співробітникам і не орендує кращий офіс, то, напевно, він витрачає гроші на розкішні речі, такі як яхти чи діаманти для дружини. Це поширене заблуження: «Своє діло — це завжди великий дохід і гарантоване багатство».
Насправді: хоча високий професіоналізм співробітників разом з якісним продуктом можуть приносити дохід, витрати на виробництво, просування, доставку та інші важливі моменти залишаються значними. І в перший рік бізнесу витрати можуть навіть перевищувати доходи. І часто підприємці змушені економити на своїй зарплаті, щоб зберегти компанію на плаву.
4. «Мета життя бізнесмена — виключно обране заняття»

Зазвичай, людина змінює роботу, професію, а бізнесмен, відкривши своє діло, відразу перестає думати про інше. Мовляв, його мета — розвивати свою справу, що б там не сталося.
Насправді: успішний підприємець не стає фанатиком свого бізнесу. Він розуміє, що якщо його ідея виявиться невдалою, знайдеться щось інше. І навіть якщо пріоритети зміняться, досвід завжди допоможе досягти успіху в іншій сфері.
5. «Бізнесмени цікавляться тільки своїм бізнесом»
Коли ваш знайомий відкриє свій бізнес, ви точно про це дізнаєтесь. Всі соціальні мережі почнуть заповнюватися постами про «унікальний продукт», і це стане головною темою на особистих зустрічах. У результаті може скластися враження, що людина цікавиться тільки своєю справою і хоче нав’язати це оточенню.
Насправді: все залежить від самого підприємця. Відкриття бізнесу не обов’язково веде до втрати інтересу до інших аспектів життя. Грамотний підприємець завжди прагне бути в курсі подій не тільки в своїй сфері, а й в інших галузях, що допомагає знаходити нові можливості для розвитку.