Ozon провів дослідження, щоб дізнатися, як жителі Росії оцінюють перспективи бізнесу з відкриття пунктів видачі замовлень (ПВЗ).
Більше третини респондентів (32%) розглядають відкриття ПВЗ для старту свого бізнесу
11% готові відкрити свій пункт видачі замовлень у найближчий час, 21% всерйоз вивчають ринок, а 48% зазначили, що зацікавлені, але поки не прийняли остаточне рішення. В Центральному федеральному окрузі 23% мають намір відкрити ПВЗ.
Маленькі міста на рівні з мільйонниками
Найбільший інтерес до запуску бізнесу з видачі замовлень виявили мешканці Москви — 39%. У містах-мільйонниках 37% респондентів розглядають таку можливість. В селах з чисельністю від 500 тисяч до 1 мільйона — 36%, від 250 тисяч до 500 тисяч — 30%, від 100 тисяч до 250 тисяч — 36%.
Більше половини готові залишити роботу заради бізнесу
Серед потенційних підприємців більшість складають працюючі на наймі (66%). З них 58% бажають залишити поточну роботу для розвитку власного бізнесу, а 36% готові поєднувати роботу та підприємницьку діяльність. Серед тих, хто готовий поєднувати роботу і бізнес, більше жінок, ніж чоловіків: 40% проти 32%.
Головна перевага — високий попит
Серед переваг бізнесу з ПВЗ респонденти найчастіше відзначали високу затребуваність у клієнтів (62%) та фінансову підтримку від Ozon (40%). Також відзначено легкий старт та мінімальні вкладення (39%), швидку окупність (35%), низький рівень ризиків (24%) і можливість вести додатковий бізнес (24%). Кожен шостий (17%) згадував про навчальні програми та підтримку від маркетплейса.
Готовність інвестувати в ПВЗ
24% опитаних готові інвестувати до 100 тисяч рублів у відкриття ПВЗ. Ще 20% готові інвестувати від 100 до 200 тисяч рублів, 17% — від 200 до 300 тисяч рублів, 15% — від 300 до 500 тисяч рублів, а 7% — більше 500 тисяч рублів.
Більше ніж просто бізнес
Окрім стабільного доходу (57%) та можливості запустити бізнес за перевіреною моделлю без спеціалізованої освіти (48%), респонденти відзначили розвиток управлінських навичок (35%) і реалізацію мрії про власний бізнес (33%). Зазначено також, що 34% бачать у відкритті ПВЗ можливість покращити інфраструктуру свого району та принести користь мешканцям.
ПВЗ сьогодні — це не просто місце для отримання замовлень, а багатофункціональні точки, які можуть стати центрами притягання в районах. Ми продовжуємо розширювати мережу партнерських пунктів видачі по всій країні, пропонуючи підприємцям вигідні умови співпраці.
Никита Шурпа
Директор по розвитку останньої милі Ozon
Раніше Ozon вивчав вплив ПВЗ на життя районів. Згідно з результатами дослідження, дві третини респондентів зазначили, що ПВЗ позитивно впливають на інфраструктуру.
Матеріал надано прес-службою Ozon. Редакція Lifehacker не несе відповідальності за публікацію.
Свіжі та актуальні новини на: