#2009vs2019challenge: пользователи Twitter делятся старыми фотографиями

#2009vs2019challenge: пользователи Twitter делятся старыми фотографиями

У соціальній мережі Twitter розпочався популярний флешмоб із порівняннями, який зібрав значну аудиторію зацікавлених користувачів. Суть акції полягає в тому, що люди публікують дві фотографії: одну з 2009 року, іншу — з 2019 року, демонструючи, як змінилися за десять років. Цей флешмоб супроводжується хештегом #2009vs2019challenge.

Участь у флешмобі не обов’язково передбачає використання власних світлин, деякі користувачі публікують архівні або тематичні зображення.

Також свій внесок зробила команда Лайфхакера, продемонструвавши трансформацію свого логотипу протягом десятиліття, відзначаючи суттєві зміни в дизайні та стилі.

#2009vs2019challenge: Лайфхакер приймає виклик

Також можна побачити, як виглядала головна сторінка сайту у 2009 і 2019 роках, що яскраво ілюструє еволюцію вебдизайну та цифрових трендів.

#2009vs2019challenge: Лайфхакер приймає виклик