Рекламна кампанія **Shot on iPhone 6**, що демонструє **можливості камери** смартфона, отримала гран-прі на фестивалі “Каннські леви” в категорії **“Наружна реклама”**. Ця нагорода стала першою для **Apple** за останні два роки, як повідомляє 9to5Mac.
Презентація кампанії та її глобальний успіх
У рамках кампанії **Shot on iPhone 6**, що стартувала в березні цього року, Apple демонструвала фотографії, зроблені звичайними користувачами iPhone на камеру своїх пристроїв. Рекламні матеріали з’явилися на офіційному сайті **Apple**, а також були розміщені на **10 000** білбордах у **75 містах 25 країн світу**. Над створенням цих фотографій працювало понад 162 власників **iPhone 6**.
Нагороди та оцінки кампанії
Президент журі фестивалю **Хуан Карлос Ортіс** підкреслив, що інноваційна реклама Apple змінить правила гри на ринку. Крім основного приза в категорії “**Наружна реклама**”, кампанія **Shot on iPhone 6** отримала **п’ять золотих львів** за окремі рекламні плакати.
Попередні досягнення Apple на Каннському фестивалі
У 2013 році Apple вже отримала одну з найпрестижніших нагород на фестивалі. Два роки тому компанія здобула перемогу в категорії **“Пресса”**, завоювавши нагороду за рекламу **iPad** на розвороті журналу **New Yorker**.
Слідкуйте за актуальними новинами на офіційному сайті: