Рецензія на книгу «На піку можливостей» Роберта Поузена: аналіз та висновки

Рецензія на книгу «На піку можливостей» Роберта Поузена: аналіз та висновки

Рецензія на книгу Роберта Поузена «На піку можливостей»

Ця книга універсальна – вона підходить для людей усіх професій, які в першу чергу використовують інтелект. Книга складається з п’яти частин, і ви зможете легко вибрати найбільш корисні з них. Однак я раджу прочитати книгу повністю.

Частина 1

Ви ознайомитесь із трьома ключовими ідеями книги: ставити цілі, чітко визначаючи їх пріоритети, фокусуватися на кінцевих результатах і не витрачати час на дрібниці.

Частина 2

Ця частина допоможе вам оптимізувати короткострокові пріоритети. Ви дізнаєтесь про принципи організації повсякденної діяльності, управління часом під час поїздок та ефективного проведення нарад.

Частина 3

Ви дізнаєтесь, як розвинути три важливі навички для професійного успіху: розуміння прочитаного, ефективну письмову комунікацію і вміння виступати публічно.

Частина 4

Ця частина розповідає, як успішно подолати організаційні бар’єри на шляху до особистої ефективності. Ви навчитесь делегувати повноваження та знаходити спільну мову з керівництвом.

Частина 5

Цей розділ допоможе вам закласти основи для прийняття довгострокових рішень щодо вашої кар’єри. Ви збільшите шанси на успіх у світі, що швидко змінюється, і досягнете балансу між роботою та особистим життям.

Автор акцентує увагу на результатах, а не на витраченому часі. Тільки результати можуть рухати вас по кар’єрній сходах і тільки так можна досягти успіху. Усі ідеї книги не нові, але вони викладені просто і добре структуровані.

Прочитавши цю книгу, ви навчитеся визначати пріоритети у своїх справах і концентруватися на найважливішому, а решту делегувати або зовсім не виконувати. Робота з електронною поштою, проведення нарад, ефективне читання, поїздки — на всі ці питання є відповіді у книзі.

Ці професійні поради не обходяться без тем, пов’язаних зі здоров’ям та стосунками в родині. Не секрет, що для досягнення гарних результатів на роботі важливо мати гармонійне особисте життя.

В кінці кожної глави є список корисних порад, з яких я виокремив кілька:

  • Для підвищення ефективності необхідно чітко визначати цілі та розставляти пріоритети.
  • Для гармонійної роботи запишіть ваші довгострокові плани (5 і більше років), цілі на найближчий рік (3–24 місяці) та короткострокові цілі (одна неділя або менше).
  • Стреміться досягти особистих результатів, а не просто проводити час на роботі.
  • Кожного разу на півдорозі до мети слід зупинятися та переосмислювати методи і висновки з огляду на нові факти.
  • Позбувайтесь більшості отриманих електронних та паперових листів: 80% з них для вас неважливі.
  • Відповідайте на важливі запити одразу. Не витрачайте час на повторний пошук листа або обдумування назначеної зустрічі.
  • Не намагайтесь виконувати кілька завдань одночасно, якщо кожне з них вимагає серйозних інтелектуальних зусиль.
  • Щодня складайте розклад з примітками до завдань.
  • Необхідно спати не менше восьми годин на добу.
  • Неодноразово подумайте: чи потрібно проводити нараду. Можливо, достатньо повідомити інформацію по електронній пошті або телефону.
  • Не намагайтеся читати якомога більше слів за хвилину – швидкість слід збільшувати через пропуск слів, які не мають відношення до мети читання.

«На піку можливостей» Роберт Поузен

*Діяльність Meta Platforms Inc. і її соціальних мереж Facebook та Instagram заборонена на території РФ.

Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/