Згідно з результатами дослідження VK, кожен третій росіянин хоче зробити свою кішку популярною, активно беручи участь у виставках, кастингах, публікуючи відео та ведучи блоги. Опрос серед 1 200 респондентів з великих міст Росії, таких як Москва, Санкт-Петербург та Казань, показав, що 48% учасників часто діляться мемами з котами, а 63% регулярно публікують фото та відео своїх улюбленців.
Популярність котів в соціальних мережах
За результатами опитування також були виявлені цікаві звички котів. 20% з них люблять грати з іграшками, 18% надають перевагу їжі, а 48% регулярно «батоняться» — знаходяться в позі, схожій на батон. Це положення допомагає котам поліпшити терморегуляцію, чим здивували лише 16% опитаних.
Кішки та їх улюблені активності

VK вирішила підтримати популярне заняття серед котів і запустила челендж, у рамках якого користувачі можуть публікувати відео з відпочиваючими тваринами під хештегом #забатонимся. Переможці стануть прототипами обмеженої серії котодропів у вигляді хлібобулочних виробів у формі котів.
VK та нові челенджі для користувачів
Матеріал надано прес-службою VK. Редакція Лайфхакера не несе відповідальності за публікацію.
Свіжі та актуальні новини можна знайти на https://airport.lg.ua/