У соціальній мережі Twitter розпочався популярний флешмоб із порівняннями, який зібрав значну аудиторію зацікавлених користувачів. Суть акції полягає в тому, що люди публікують дві фотографії: одну з 2009 року, іншу — з 2019 року, демонструючи, як змінилися за десять років. Цей флешмоб супроводжується хештегом #2009vs2019challenge.
О, 2009 проти 2019?
Все нормально, я практично не змінився #2009vs2019challenge pic.twitter.com/w4mCbS5mkh
— Сергей Д (@sd0107) 15 січня 2019
Участь у флешмобі не обов’язково передбачає використання власних світлин, деякі користувачі публікують архівні або тематичні зображення.
Згадаймо 2009 #2009vs2019challenge pic.twitter.com/fCR91K4kwU
— Dead (@Deadinternet) 16 січня 2019
2009 рік = 1.64$
2019 рік = 0.75$ pic.twitter.com/ZSH3dP4RCJ
— Антон (@vroot_) 16 січня 2019
Також свій внесок зробила команда Лайфхакера, продемонструвавши трансформацію свого логотипу протягом десятиліття, відзначаючи суттєві зміни в дизайні та стилі.

Також можна побачити, як виглядала головна сторінка сайту у 2009 і 2019 роках, що яскраво ілюструє еволюцію вебдизайну та цифрових трендів.
