4 секрети успіху Apple

Грег Джосвик, віце-президент компанії Apple з глобального маркетингу iOS продуктів, є однією з ключових осіб всередині корпорації, що займається розробкою нових технологій і продуктів. Джосвик активно виступає на важливих подіях, таких як презентації нових моделей iPhone та оновлень iOS. На конференції «Silicon Valley comes to Cambridge», що відбулася у Великобританії, він поділився своїми поглядами на 4 ключові фактори, які призвели до успіху компанії Apple.

Ключові секрети успіху Apple

Як зазначає Wall Street Journal, секрети успіху Apple за словами Джосвика включають концентрацію, простоту, сміливість та прагнення до того, щоб бути найкращими у всіх своїх починаннях.

Концентрація: чому менше — краще

Грег Джосвик наголошує на тому, що Apple завжди прагне до максимальної концентрації своїх зусиль. Водночас багато інших компаній відволікаються на розробку численних продуктів, що часто призводить до низької якості кожного з них. Apple ж обирає стратегію «менше — більше», зосереджуючи свої ресурси на декількох, але надзвичайно якісних продуктах, що дозволяє досягати вражаючих результатів.

Ми робимо мало речей. Компанія Apple отримує дохід у $100 мільярдів з мінімальної кількості продуктів. Якщо ви одночасно працюєте з великим числом проєктів, жоден з них не буде мати великого успіху.

Простота як стратегічна перевага

Apple дотримується принципу простоти, але не так, як це часто роблять інші компанії. Багато технологічних компаній стикаються з проблемами фрагментації апаратного та програмного забезпечення в своїх продуктах, але Apple розробляє своє обладнання та програмне забезпечення в рамках єдиної екосистеми, що дозволяє досягти простоти, яку не можуть досягнути інші бренди.

Коли ви починаєте створювати продукт, процес швидко стає складним. Саме в цей момент багато хто зупиняється. Але якщо ви розумієте свій продукт і всі його проблеми, ви зможете перетворити складне в просте.

Сміливість як рушійна сила інновацій

Слоган Apple «Think Different» (Думай інакше) став символом компанії і відображає сміливість приймати нестандартні бізнес-рішення. В Apple не бояться виходити за межі традиційних підходів і часто змінюють правила гри. Це допомогло компанії створювати інноваційні продукти, які часто випереджають час.

Сміливість у бізнесі означає готовність приймати ризиковані рішення. Не бійтеся залишати старі ідеї позаду, навіть якщо вони привели вас до успіху. Ваша мета — створювати нові продукти, а не просто наслідувати конкурентів.

Бути найкращими: завжди прагнути до лідерства

Останній, четвертий ключ до успіху Apple — це прагнення бути лідером. Компанія завжди ставить собі за мету бути найкращою у своєму сегменті. Якщо Apple не може досягти лідерства в певній категорії, то вона просто не заходить на цей ринок.

Якщо ви не можете бути найкращими в певному сегменті, то вам краще не заходити в цей ринок. В Apple ми не зацікавлені у розробці продуктів, якщо не можемо стати лідерами в цій сфері.