Розробка та скасування гри за всесвітом «Blade Runner»
Британська студія Supermassive Games, відома своєю здатністю створювати неймовірно захоплюючі ігри, таких як «Until Dawn» та серія «The Dark Pictures», вирішила розпочати роботу над новим проектом, що базувався на всесвіті культової франшизи «Blade Runner». Однак, незважаючи на те, що проект знаходився на етапі активної розробки, він був скасований, залишивши фанатів ігрових світів у розпачі.
Ідея гри «Blade Runner: Час жити»
Згідно з інсайдерською інформацією, розробники працювали над пригодницькою грою за мотивами «Blade Runner», яка мала стати екшн-адвенчурою з елементами детективного розслідування. Історія мала відбуватись у вигаданому Новому Цюріху 2065 року, де гравець повинен був виконати роль репліканта з серії Nexus-6, чий життєвий цикл був затриманий без попередження.
Сюжет та основні завдання
Головний герой гри, на ім’я So-Lanage, мав завдання усунути лідера підземної організації реплікантів. Однак під час виконання місії він стикається з численними зрадами та виявляється в епіцентрі заплутаної змови. За задумом авторів, гра мала об’єднати глибокий сюжет з інтуїтивно зрозумілою механікою боїв та детективних розслідувань.
Технічні деталі розробки гри
Розробка гри «Blade Runner: Час жити» була розпочата у вересні 2024 року, а її реліз був запланований на вересень 2027 року для платформ PC, PlayStation 5, Xbox та консолей наступного покоління. За словами джерел, на створення гри планувалося витратити близько 45 мільйонів доларів, що свідчить про величезний потенціал проекту.
Причини скасування проекту
Скасування гри стало непередбачуваним рішенням, яке здивувало ігрову спільноту. Однією з основних причин, які стали відомі через інсайдерські джерела, була непорозуміння з компанією Alcon Entertainment, що володіє правами на франшизу «Blade Runner». Оскільки проект не отримав схвалення з боку правовласників, робота над грою була припинена, а сама гра так і не потрапила до рук гравців.
Перспективи Supermassive Games
Попри скасування проекту «Blade Runner: Час жити», студія Supermassive Games не залишиться без роботи. Це підтверджується їхньою здатністю створювати нові та оригінальні ігри, що здобувають популярність серед фанатів по всьому світу. Тому навіть з таким великим кроком назад, студія має потенціал для нових ігор, що можуть зацікавити геймерів у майбутньому.