У короткому викладі: Ще одна галузь апаратного забезпечення відновилася після економічно складних років. Поставки планшетів, що зазнали майже 20%-го зниження на початку 2023 року, показали рекордне зростання порівняно з минулим роком у найближчому кварталі. Apple залишилася лідером серед глобальних постачальників, а китайські бренди Huawei та Xiaomi продемонстрували величезне річне зростання.
Загальні поставки планшетів у всьому світі досягли 34.4 мільйона одиниць у другому кварталі 2024 року, що є збільшенням порівняно з 28.2 мільйона одиниць за той самий період минулого року. Це рекордний річний темп зростання на рівні 34.4%, за даними IDC.
Аналізуючи відмінний результат цього кварталу, аналітики відзначають оновлення продукції, цикл заміни та поповнення запасів. Apple відіграла ключову роль, оскільки у травні випустила перший iPad з OLED-дисплеєм та новий чіп M4. Також було анонсовано новий iPad Air з чіпом M2, який вперше доступний у форм-факторі з екраном 13 дюймів.
Хоча загальні цифри поставок планшетів є найвищими за останній час, вони не можуть зрівнятися з величезними показниками під час пандемії, коли багато галузей переживали вибуховий попит через те, що більшість людей перебували вдома. Однак IDC відзначає, що обсяги поставок планшетів порівнянні з рівнями до пандемії: 32.5 мільйона одиниць було відправлено у другому кварталі 2019 року.
Як і завжди, Apple залишається провідним постачальником планшетів завдяки 12.3 мільйонам iPad, відвантаженим у другому кварталі 2024 року. Нові моделі iPad Pro та Air допомогли компанії досягти річного зростання на рівні 18.2%, що дозволяє їй утримувати 35.8% частки ринку.
Конкурент Samsung займає друге місце, з поставками 6.9 мільйона одиниць, що дає йому 20.1% частки ринку. Очікується, що серія Galaxy Tab S10, до якої увійдуть Galaxy Tab S10, Galaxy Tab S10+ і Galaxy Tab S10 Ultra, буде представлена пізніше цього року, що повинно позитивно вплинути на поставки компанії.
Компанія | Поставки одиниць 2Q24 | Частка ринку 2Q24 | Поставки одиниць 2Q23 | Частка ринку 2Q23 | Річне зростання |
---|---|---|---|---|---|
1. Apple | 12.3 | 35.8% | 10.4 | 37.0% | 18.2% |
2. Samsung | 6.9 | 20.1% | 5.8 | 20.6% | 18.6% |
3. Lenovo | 2.5 | 7.3% | 2.1 | 7.6% | 16.7% |
4. Huawei | 2.3 | 6.8% | 1.7 | 5.9% | 40.3% |
5. Xiaomi | 2.0 | 5.8% | 1.0 | 3.7% | 94.7% |
Інші | 8.4 | 24.3% | 7.1 | 25.2% | 17.6% |
Всього | 34.4 | 100.0% | 28.2 | 100.0% | 22.1% |
Huawei, що займає четверте місце, продемонструвала величезне зростання на 40.3% порівняно з минулим роком. Компанія нещодавно представила MatePad 11.5S, який отримав гарні відгуки в Китаї.
Найбільше річне зростання належить Xiaomi, чий обсяг поставок збільшився на 94.7% у другому кварталі завдяки значним зростанням у Росії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та інших країнах.
«Довгострокові успіхи ринку залежать від здатності постачальників створювати пристрої, які зможуть зайняти свою нішу на ринку планшетів, поєднуючи інновації та унікальні характеристики», — зазначила Анурупа Натарадж, старший аналітик IDC з мобільних пристроїв та споживчих технологій.