Stellantis призупинила проєкт автопілоту Level 3, за повідомленням Reuters

Stellantis призупинила проєкт автопілоту Level 3, за повідомленням Reuters
 

Stellantis ймовірно відмовилася від планів розгортання власної системи автоматизованого рівня 3, відомого в компанії як STLA Autodrive. За даними Reuters, програма була «поставлена на паузу» через високу вартість, технічні складнощі та недостатній інтерес з боку покупців.

Що відомо про проект STLA Autodrive

Третій рівень автоматизованих систем водіння вважається оптимальним для приватних автомобілів. Такі системи здатні повністю контролювати автомобіль, однак водій повинен бути готовим втрутитися в разі небезпеки.

Неофіційно представники Stellantis підтвердили журналістам: «Те, що ми показали в лютому 2025 року, — це технологія L3, яка наразі обмежена попитом. Тому система не буде запущена, хоча вона вже готова до використання». Іншими словами, платформа готова, але запуск відкладено через відсутність перспектив. За даними джерел, проект заморожений і не буде реалізовано найближчим часом.

Плани на розвиток STLA Autodrive

Раніше компанія обіцяла, що Autodrive STLA дозволить водіям рухатися без рук на кермі зі швидкістю до 60 км/год, навіть уночі та в складних погодних умовах. Планувалося також впровадження рівня 2+ з функцією контролю руками для більш високих швидкостей, але такий варіант вимагатиме постійного контролю з боку водія.

Stellantis також заявив, що з часом система третього рівня стане більш досконалою та зможе працювати при швидкості до 95 км/год. Теоретично, з увімкненим автодривом водії зможуть відволікатися від дороги, переглядаючи фільми, відповідаючи на повідомлення або просто насолоджуючись навколишніми краєвидами.

Технічні труднощі та перспективи майбутнього

Високі витрати на розробку, технічні проблеми та слабкий інтерес з боку покупців стали основними причинами того, що проект STLA Autodrive було поставлено на паузу. Система залишиться в розробці до кращих часів, однак невідомо, коли вона може бути реалізована на практиці.