Компанія Dekra продемонструвала значний прогрес у сфері автомобільної безпеки за останні десятиліття, провівши порівняльний тест між Volkswagen Golf II 1989 року та сучасним Golf VIII на стандартах Euro NCAP 2020.
Порівняння безпеки Golf II та Golf VIII
Тестування виконували у місті Neumunster: Golf II зі швидкістю 64 км/год зіткнувся з бар’єром із 40%-ною частиною лобового перерізу, що відтворює лобове зіткнення двох однакових автомобілів із швидкістю близько 50-55 км/год. Наслідки для Golf II були критичними: пасажирська капсула зруйнована, елементи кузова проникли всередину салону, що робить виживання пасажирів малоймовірним. У випадку Golf VIII цілісність пасажирського відсіку збережена, подушки безпеки та система контролю працюють коректно, забезпечуючи мінімальні травми для пасажирів.




Поведінка та динаміка автомобілів
Рухові характеристики також були порівняні. На трасі Lauszing Golf VIII показав коротшу на 30% гальмівну дистанцію порівняно зі своїм попередником, незалежно від дорожнього покриття та швидкості. У маневрах Golf II зберігав стійкість лише до 65 км/год, із ризиком втрати контролю через підняття колеса, тоді як сучасний Golf VIII пройшов випробування 75 км/год без втрати контакту з дорогою.
Світлові системи та видимість
Прогрес у освітленні також очевидний: галогенні фари Golf II за стандартами 1980-х були прогресом для свого часу, але поряд із сучасними світлодіодними LED фарами Golf VIII виглядають застарілими. Нові системи забезпечують рівномірне світло, наближене до денного, покращують видимість пішоходів і велосипедистів. Додаткові LED-ліхтарі та обов’язковий третій сигнал зупинки підвищують безпеку руху.
Значення прогресу та стандарти безпеки
Випробування підтвердили, що рівень автомобільної безпеки значно підвищився за 35 років, демонструючи ефективність сучасних систем пасивного та активного захисту. Одночасно увага до цифрових сервісів та комфорту не повинна відволікати виробників від основного завдання – збереження та вдосконалення стандартів безпеки на дорогах.