Китайський виробник електромобілів Xpeng опублікував у своїх офіційних деталях облікового запису Weibo про нову версію Fastbeck P7, включаючи функції внутрішніх приміщень та версій електроенергії.
Що відомо про Xpeng P7
Основною особливістю салону був 87-дюймовий проекційний дисплей з додатковою реальністю (AR-HUD), яка видаляє навігацію, підказує помічники водія і навіть міні-IIGE просто на лобовому склі в полі зору водія. HUD доповнює нове трійкове колесо та цифрову панель приладів.
Центральний екран мультимедійної системи здатний фізично обертатися та взаємодіяти з користувачем — він може, наприклад, «кивати» у відповідь на голосові команди. Xpeng також оголошує новий сенсорний інтерфейс управління сенсорними майданчиками, але деталей мало.




Особливості спортивних сидінь
Сидіння — спорт, з активною бічною підтримкою. Ролики сидіння реагують на рулони кузова на 10 мілісекунд, переміщуючись на 30 мм. Існує функція вентиляції, нагрівання та масажу.




Розміри та дизайн
Розміри: довжина — 5 017 мм, ширина — 1 970 мм, висота — 1 427 мм, колісна база — 3 008 мм. Дизайн розроблений французьким дизайнером Rafik Ferrag.




Енергетичні характеристики
P7 батареї будуть доступні для 74,9 та 92,2 кВт/год. Відповідно до методу CLTC, версія базового приводу подорожує до 702 км, версія з підвищеним запасом, звичайно, — до 820 км, і всім приводом — до 750 км. Зрозуміло, що реальні значення будуть нижчими, але показники все ще вражають.
P7 побудований на архітектурі 800 вольт з силовими компонентами на основі карбіду кремнію. Платформа підтримує зарядку за технологією 5C — за словами виробника, в ідеальних умовах та наявності відповідної зарядної станції, за 10 хвилин ви можете поповнити запас 436 км.
Ціни на новий Xpeng P7 будуть оголошені наприкінці серпня, коли він офіційно надійде у продаж.
Д