В 2024 году покупатели смартфонов оценили складные модели и искусственный интеллект

В 2024 году покупатели смартфонов оценили складные модели и искусственный интеллект

У 2024 році покупці віддали перевагу складним смартфонам та штучному інтелекту

У 2024 році на ринку смартфонів відзначилися нові тенденції, які суттєво вплинули на попит. Однак деякі тренди залишилися незмінними. Зокрема, продовжувався ріст китайських брендів. Згідно з даними статистики продажів об’єднаної роздрібної мережі «МегаФон» і Yota, на китайських виробників Xiaomi та Realme припало 26% і 20% продажів відповідно, а на третьому місці — Tecno з 15%. Лідером за доходами традиційно залишається Apple (21%), за нею йдуть Xiaomi (18%) і Samsung (14%).

Однією з найпопулярніших функцій смартфонів у 2024 році став штучний інтелект. Нові пристрої і оновлення операційних систем тепер підтримують різноманітні функції ІІ, такі як автоматичне резюмування листів у пошті, пошук фотографій за текстовим описом, редагування стилю та обсягу текстів, а також видалення небажаних об’єктів з фотографій. Як результат, у 2024 році росіяни придбали на 81% більше смартфонів з підтримкою ІІ, витративши на них у півтора рази більше, ніж рік тому.

Цей рік продовжив тенденцію випуску смартфонів з покращеними можливостями штучного інтелекту. Зокрема, лінійка Samsung Galaxy S25, яка була представлена нещодавно, викликала великий інтерес серед користувачів. Протягом перших семи днів після старту передзамовлень на модель Galaxy S25 Ultra припало більше половини всіх попередніх замовлень.

Популярність складних смартфонів зросла в 2024 році

Ще один сегмент, який набрав популярності в 2024 році, це складні та розкладні смартфони. З появою нових моделей споживачі почали активно цікавитися цими пристроями. У 2024 році продажі гнучких смартфонів у мережі «МегаФон» і Yota зросли вдвічі порівняно з 2023 роком, а їхня частка серед усіх проданих смартфонів виросла втричі.

Ми спостерігаємо за змінами на ринку смартфонів. В останні роки виробники мобільних пристроїв постійно вдосконалювали характеристики своїх моделей, пропонуючи споживачам найновіші камери, акумулятори, корпуси і так далі. Однак сьогодні покупець шукає не стільки новий гаджет з кращою продуктивністю або камерою, скільки нові, нестандартні функції та конфігурації. Гнучкі пристрої та можливості штучного інтелекту якраз задовольняють ці вимоги.

Давид Борзилов

Директор департаменту стратегії та розвитку продажів «МегаФон»

Матеріал надано прес-службою компанії «МегаФон». Редакція Лайфхакера не несе відповідальності за публікацію.

Актуальні новини на https://airport.lg.ua/