Молодь покоління Z відмовляється від популярних продуктів: результати опитування

Молодь покоління Z відмовляється від популярних продуктів: результати опитування

Покоління Z (молоді люди, народжені з 1997 по 2012 рік) привернули увагу до своїх харчових звичок. Згідно з новим опитуванням, у Великобританії існує ризик зникнення певних продуктів, оскільки молодше покоління відмовляється їх їсти. Про це пише Glavcom, посилаючись на Daily Mail.

Під час дослідження було опитано 2000 британців. Результати показали, що шість із десяти респондентів стверджують, що їм не подобається якась їжа, навіть якщо вони ніколи її не скуштували.

Топ-10 продуктів, що ігнорують покоління Z

  • Печінка (35%): очолює список, більше третини молодих людей відмовляється від цього продукту.
  • Синій сир (32%): Майже третина опитуваних не хоче його їсти.
  • Анчоуси (30%): поза меню для 30% цього покоління.
  • Кров’яна ковбаса (29%): майже третина уникає цього продукту.
  • Креветки (26%): чверть молодих людей відмовляється від морепродуктів.
  • Качка (25%): кожен четвертий представник покоління Z не споживає цей продукт.
  • TOFU (23%): цей трав’яний продукт не подобається 23% респондентів.
  • Гриби (23%): однакова кількість опитуваних уникає грибів.
  • Оливки (23%): оливки також не входять до списку улюблених продуктів.
  • Овочевий сир (21%): п’ята частина респондентів не готова пробувати овочевий сир.

Нагадуємо, що сучасне покоління більше не використовує традиційне привітання «Привіт» при розмовах по телефону. Вони використовують нові форми вітання, що стали нормою серед молодих людей.

Зміни на ринку праці покоління Z

Ринок праці продовжує поповнюватися представниками покоління Z. Нещодавно з’явилася нова тенденція — не йти на роботу в перший день після прийняття пропозиції роботодавця. У Сполучених Штатах 34% молодих людей прийняли пропозицію про роботу і не з’явилися в перший день.

Прочитайте також:

  • Американські роботодавці скаржаться на працівників Z
  • Нова тенденція серед молоді: «проводити перший робочий день»
  • Покоління X відмовляється від новітніх технологій: нові тенденції серед молоді