Ринок онлайн-ігор швидко зростає і, за прогнозами Marktel Advisors, до 2030 року його обсяг досягне 333,2 мільярда доларів США, починаючи з 208,6 мільярдів доларів у 2024 році. Це означає середньорічне зростання на рівні 8,1 %, що дозволить індустрії вийти на нові рекорди з доходами.
Головні чинники, які сприяють такому зростанню, включають три основні тенденції: розвиток хмарних технологій для ігор, доступність мобільних пристроїв з високою продуктивністю та розширене покриття Інтернетом, включаючи швидкі мережі 4G та 5G.
Хто грає і що вибирає?
Жанри: Лідерами є пригодницькі ігри, які займають близько 33% ринку. Популярність цього жанру обумовлена захоплюючими сюжетами, реалістичною взаємодією в реальному часі та високоякісною графікою з елементами AR/VR. Гібриди жанрів, такі як пригоди з елементами жахів, квести та RPG, отримують все більшу популярність.
Платформи: Мобільні пристрої продовжують домінувати на ринку, займаючи 43 % від світового обсягу. В особливості, в країнах, що розвиваються, мобільні пристрої часто стають основною ігровою платформою. ПК та консолі більше не є основними конкурентами в цій сфері.
Гравці: В основному серед геймерів переважають випадкові та соціальні користувачі. Водночас, зростає популярність хардкорних і про-гравців. Все більше людей грають як поодинці, так і з друзями або незнайомцями в Інтернеті, поєднуючи релаксацію з активними PvP-боями.

Звіт про дослідження світового ринку в онлайн-іграх: прогноз (2025-2030). Ілюстрація: Marktel Advisors
Де розвивається ринок?
Азіатсько-Тихоокеанський регіон лідирує в обсягах доходів та кількості гравців. Майже 41% всіх доходів ринку зосереджено саме в цьому регіоні. Китай, Індія, Південна Корея та Японія відіграють ключову роль у формуванні трендів, навіть незважаючи на свою порівняно невелику територіальну площу.
Хто домінує на ринку?
Основні гравці індустрії онлайн-ігор включають такі компанії як Tencent, Microsoft, Bandai Namco, EA, Sony, Nintendo, Ubisoft, Activision Blizzard та інші великих студій. Вони не лише розробляють ігри, а й задають напрямок розвитку індустрії на роки вперед.
Загалом, онлайн-ігрова індустрія стала не просто розвагою, а глобальним бізнесом з мільярдними оборотами, сотнями мільйонів гравців і апетитами, що продовжують зростати.