Розкриття та обговорення тизера нового проекту Rebel Wolves: The Blood of Dawnwalker
Студія Rebel Wolves, заснована ветеранами CD Projekt RED, представила перші кадри свого амбітного проекту — рольової гри The Blood of Dawnwalker. І хоча на цьому етапі ще неможливо повною мірою оцінити геймплей та основні механіки, тизер дає достатньо інформації, щоб припустити напрямок, в якому рухається проект.
Що відомо на сьогоднішній день
13 січня 2025 року Rebel Wolves і Bandai Namco анонсували прем’єру повного трейлера гри The Blood of Dawnwalker. Але перед цим, щоб підвищити інтерес аудиторії та нагадати про швидку презентацію, польські розробники поділилися коротким фрагментом тизера. Оцінити повноцінний зміст гри поки що не можна, але на основі побаченого, можна зробити кілька важливих спостережень:
- Тизер встановлює похмуру атмосферу і демонструє темний фентезі-сеттинг, що підтверджує гасло гри: «Світ потребує того, чого боїться». Цей вибір теми явно відсилає до класичних вампірських сюжетів.
- Гра явно торкається теми вампірів, що підтверджує відомий елемент сюжету, розкритий у тизері.
Наразі відомо, що The Blood of Dawnwalker розробляється за допомогою Unreal Engine 5, що дасть проекту необхідний технічний потенціал для втілення амбітної ідеї. Розробники сподіваються, що цей проект стане революційним у жанрі рольових ігор, завдяки інноваційним механікам та глибокому сюжетному наповненню. За словами інсайдерів, по масштабу та тривалості, цей проект може бути порівняний з популярним доповненням Blood and Wine для The Witcher 3, що передбачає від 35 до 50 годин геймплею.
Основи проекту і творці студії
Rebel Wolves — це студія, заснована колишніми ветеранами CD Projekt RED. Один з ключових засновників — Конрад Томашкевич, який був керівником розробки знаменитої рольової гри The Witcher 3: Wild Hunt. До нього приєдналися багато інших колишніх співробітників CD Projekt RED, зокрема Матеуш Томашкевич, брат Конрада, який був режисером квестів у The Witcher 3 та Cyberpunk 2077. Їхня команда також включає розробників з інших польських студій, які мають великий досвід в індустрії відеоігор.
Студія позиціонує свою гру як початок нової великої франшизи, що зможе захопити серця фанатів жанру та поставити нові стандарти для всього ринку рольових ігор.