République для iOS: епізод 3 — Через тернини до саду

République для iOS: епізод 3 — Через тернини до саду

République для iOS, епізод 3: Через тернии — в сад

На своєму повному небезпек шляху до свободи, дівчина Хоуп, нарешті, перетнула «екватор». Хоч з третім епізодом розробники трохи затрималися (початково планувалося, що продовження гри вийде влітку), але воно не розчарувало, подарувавши фанатам «Республіки» чергову порцію головоломок.

Вибравшись із житлового крила та потрапивши в кабінет директора цієї загадкової організації, що займається рекалібруванням людей, Хоуп потрапляє у закулісся «Метаморфоза». Тут уже немає слідів пихатих інтер’єрів із розкішними люстрами, багатим оздобленням і елегантними скульптурами — все це змінилося на метал, великі відкриті приміщення та двері з кодовими замками. І, звичайно, численні камери спостереження, на яких і базується геймплей République.

Хоуп вже багато натерпілася, але твердо налаштована досягти своєї мети. Практично з самого початку епізоду вона дізнається про наступний пункт призначення — службовий ліфт, який веде до саду наверху комплексу. Однак він під наглядом Привидів та охорони, що вимагає усунення двох факторів, щоб пройти далі. З електронним пропуском все стало просто, а ось з охоронцями доведеться попрацювати.

Без спойлерів скажу, що у Хоуп з’явиться новий союзник, який допоможе їй зібрати компрометуючі матеріали на працівників організації, щоб зібрати їх у вигляді звітів для місцевої газети.

Охорона та інноваційні механіки гри

Прогулюючись по багаторівневому комплексу, Хоуп повинна діяти дуже обережно. Особливо, коли з’являються нові охоронці у спеціальному обладнанні з газовими гранатами. Електрошокери не діють на них, і якщо Хоуп не зможе уникнути їхньої уваги, то вона може втратити всі свої інструменти для боротьби.

Замість того, щоб просто підходити до них, Хоуп може використати різні тактики, щоб відвернути охоронців, наприклад, включити джерела шуму для тимчасового відволікання.

Гра та її складність

Гра має багато рівнів складності, де кожен крок потребує планування і уваги. Від деталей до стратегічних дій — усе це робить гру захоплюючою. Кожен етап сповнений складних ситуацій, що вимагають розумних рішень. Крім того, динамічні зміни в механіках створюють нові можливості та небезпеки для гравця.

Заключні етапи гри

Кінець епізоду стає критичним моментом. В останні моменти драма досягає свого апогею, змушуючи гравця повністю віддатися емоціям. Хоуп досягає свого кінцевого пункту призначення, але за яку ціну? Це залишається для гравців, щоб дізнатися самостійно.

Переключаючись у режим OMNI View, Хоуп може збирати інформацію, щоб обміняти її на корисні здібності, такі як відображення маршрутів Привидів і відключення рацій.

Кінець епізоду змушує гравця відчути справжнє напруження, адже все досягається ціною важких втрат.

Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/