Шведська студія Рідкі Мечі зазнає скорочення персоналу через ринкові труднощі
Шведська студія з розробки відеоігор, Рідкі Мечі (Liquid Swords), яка була заснована Крістофером Сундбергом, колишнім керівником Avalanche Studios, змушена була скоротити кількість своїх співробітників. Це рішення стало необхідним у відповідь на складні умови в ігровій індустрії, і хоча конкретна кількість звільнених працівників не була розкрита, зменшення персоналу є частиною стратегії адаптації студії до поточної ситуації на ринку.
Студія, яка була заснована в 2020 році, активно працює над своїм дебютним проектом — амбіційною грою, що орієнтована на відкритий світ і використовує унікальний ігровий рушій Unreal Engine 5. Розробники зазначають, що незважаючи на скорочення персоналу, робота над проектом триває і буде продовжена з акцентом на забезпечення стабільності розвитку в майбутньому.
Оголошення щодо скорочень персоналу
У своїй офіційній заяві керівництво студії пояснило, що зміни в складі компанії необхідні для того, щоб забезпечити довгострокову стабільність і фінансову спроможність. Сундберг, один з засновників компанії, заявив: «Ми продовжуємо працювати над нашими амбіційними проектами, але зміни в економічних умовах та розвитку індустрії вимагали перегляду нашої стратегії. Я обіцяв нашим акціонерам і працівникам, що ми будемо успішно рухатися вперед, створюючи стабільну і гнучку компанію з висококваліфікованою командою.»
Він також додав, що попри труднощі, студія продовжує працювати над своєю першою грою, а основна мета — це забезпечення якості і успіху проекту, незважаючи на зовнішні виклики. Рідкі Мечі зберігають фокус на розробці інтелектуальної власності та створенні оригінальних ігор, що можуть змінити підхід до геймдизайну.
Зміни в розмірі персоналу
Початково студія планувала збільшити кількість співробітників до 100 осіб до кінця 2024 року. Однак, з огляду на обставини, що склалися, неясно, чи вдалося досягти цієї мети. Ці амбіції були підкріплені інвестицією з боку китайської компанії Netease, яка вклала нерозкриту суму в проект, щоб допомогти реалізувати бачення компанії та підтримати її у розвитку високоякісних ігор.
Погляд на майбутнє
Незважаючи на труднощі, які переживає студія, Сундберг запевнив, що компанія продовжить свою роботу і зосередиться на довгострокових цілях. Він підкреслив, що зміни на ринку можуть бути тимчасовими, а відданість створенню оригінальних проектів і дотриманню високих стандартів якості залишаються незмінними. Студія, яка має амбіції переосмислити ігрову індустрію, планує продовжити розвиток своєї першої гри, орієнтуючись на потреби і побажання фанатів та критиків.
Складні ринкові умови та адаптація
Ринкові умови для відеоігрових студій стали значно складнішими в останні роки. Високий рівень конкуренції, зміни в споживчих звичках та економічна нестабільність створюють додаткові виклики для невеликих компаній. Liquid Swords, маючи амбіції створити інноваційний продукт, змушена адаптуватися до цих змін, прагнучи забезпечити стабільність, зберігаючи при цьому високу якість своєї продукції.
Заключення
Студія Liquid Swords, незважаючи на скорочення персоналу та складнощі, що виникли, не планує зупинятися на досягнутому. Вона продовжує працювати над розробкою своєї першої гри, покладаючи надії на підтримку інвесторів і здатність адаптуватися до змін на ринку. Амбіції компанії залишаються високими, і попереду її чекають нові виклики, на які вона має намір відповісти, використовуючи всі свої ресурси та знання для досягнення мети.
Джерело: @Liquidswords